Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

BESTE JULEHEFTER

NYTT TEMA
mathiasduck
mathiasduckInnlegg: 128
08.12.08 19:55

Som vanlig har vi 30-40 julehefter å velge mellom før jul. Det jeg lurer på er hvilke hefter som fortjener hylleplass i de tusen hjem. Diskuter her og stem her!

Jeg syns helt klart Carl Barks jul er det beste, noe det har vært siden det kom.

bjovaar
bjovaarInnlegg: 353
09.12.08 10:18

"Knoll og Tott" og "Kapteinens Jul" er de kuleste juleheftene

texmurphy_3
texmurphy_3Innlegg: 247
09.12.08 12:23

Har foreløpig lest juleheftene til Pondus og Mikke & Langbein.

Pondus leverte som forventet. Er du fan, så er det et greit kjøp. Mikke & Langbein var en positiv opplevelse, likte godt de eldre historiene. Spesielt morsomt var det å se Langbein klar til å gi deng med balltre.

SnowMaiden
SnowMaidenInnlegg: 893
10.12.08 07:50

Skal ikke uttale meg om årets (eller fjorårets) julehefter, men av tegneserier knyttet til jul er det vel enkelte av stripene med Charlie Brown (knøttene) som jeg har mest forhold til.

(Vanligvis ikke så optimistisk som denne videoen, men jeg fant ingen av dem jeg egentlig var på jakt etter).

Goyim
GoyimInnlegg: 993
10.12.08 21:49

Ingenting er mer norsk enn Tuss & Troll ! De kjente og kjære norske folkeeventyrene med flotte illustrasjoner.

Bobbyv
BobbyvInnlegg: 12603
11.12.08 02:01

"Stomperud" og "Knoll og Tott"

MTR
MTRInnlegg: 159
12.12.08 15:41

Vi kjøper gjerne to julehefter: Pondus til gubben og Carl Barks jul til meg.

Etter de er lest, bytter vi om :o)

Klikk for å gå tilbake til toppen