Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva ønsker DU deg til jul???

NYTT TEMA
Chinos
ChinosInnlegg: 116
25.08.09 12:16

Jeg ønsker meg en full russe jente, he he he

Vomitthrower
VomitthrowerInnlegg: 1557
28.08.09 16:02

Ønsker meg et gigantisk gravkammer formet som meg selv, med et sverd i hver hånd, flere hundre meter opp i himmelen her i Norge, som er en pest og en plage for alle som bor rundt graven. Så jeg blir husket i EVIG TID, for ingen spesiell grunn.

I graven skal det selvfølgelig være menneskeofre som begraves levende med meg dagen jeg dør, og inn skal 1000 milliarder norske kroner i gull og diamanter. Foran graven et alter hvor mennesker som er lei livet kan ofre seg, og råtne til ære for meg!

HAHA!

Hver gang avlingene dør og hetebølger inntreffer, er det kun meg som straffer menneskene fordi de ikke har ofret til meg i det siste, eller av pur glede(faenskap) ^_^

Zlanetti
ZlanettiInnlegg: 1862
18.11.09 14:14
Vomitthrower: Ønsker meg et gigantisk gravkammer formet som meg selv, med et sverd i hver hånd, flere hundre meter opp i himmelen her i Norge, som er en pest og en plage for alle som bor rundt graven. Så jeg blir husket i EVIG TID, for ingen spesiell grunn. I graven skal det selvfølgelig være menneskeofre som begraves levende med meg dagen jeg dør, og inn skal 1000 milliarder norske kroner i gull og diamanter. Foran graven et alter hvor mennesker som er lei livet kan ofre seg, og råtne til ære for meg! HAHA! Hver gang avlingene dør og hetebølger inntreffer, er det kun meg som straffer menneskene fordi de ikke har ofret til meg i det siste, eller av pur glede(faenskap) ^_^

Haha!

Mye lengre, men like fullt så overbevisende som Chinos sitt ønske.

Klikk for å gå tilbake til toppen