Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvor idiot er det mulig å bli?

NYTT TEMA
jwbacke
jwbackeInnlegg: 4160
16.09.09 06:36

Sløser bort titusenvis av kroner, ofte hundretusener, på russebil, stereoanlegg, festing og så videre, og tre måneder etterpå klager de over at studielånet er for lite.

Går det an å bli mer idiot? Fucking retards. Skulle ikke hatt lov til å studere med så lav IQ.

Antozz
AntozzInnlegg: 10667
16.09.09 22:50

Du er da ingen frihetselsker, som du skriver i profilen din. Skjønner virkelig ikke hvorfor du legger deg opp i andres saker?

credible
credibleInnlegg: 3464
17.09.09 03:48
jwbacke: Går det an å bli mer idiot? Fucking retards.

Det går ikke an å bli mer idiot, nei, men det går an å bli en større idiot.

Hvorfor så bitter til at folk har det morsomt? Hvor mye penger og ressurser de legger inn i russefeiringen er da irrelevant for alle andre enn dem selv. Deilig å bruke fuck you-money, spesielt i russetiden.

(Innlegget ble redigert 17.09.09 03:49)

jwbacke
jwbackeInnlegg: 4160
17.09.09 04:26

Antozz: Hvis din forståelse av begrepet frihet er det å kunne leve et fullstendig ansvarsløst liv med hendene dypt nede i skattebetalernes lomme, så har du misforstått det hele ganske grundig.

credible: De må gjerne bruke både titusener og hundretusener, men da går det ikke an å komme tre måneder etterpå og klage over at studielånet er for lite. Da er man rimelig tilbakestående i ånden og burde helst stille seg bakpå en søppelbil og gjøre noe man duger til istedenfor å studere ved universitetet.

Bojangle
BojangleInnlegg: 1071
25.09.09 05:05

QQ

heiku
heikuInnlegg: 1178
25.09.09 05:12

Russefeiringen er en tradisjon som 18-19 åringer tar del av fordi det er det som er sosialt akseptert. I et Norge hvor folk vil ha mer status er det ikke rart at de med penger bruker det på "det beste" av det som er populært. Det er slik man blir oppvokst..

Don't hate the player, hate the game.

(Innlegget ble redigert 25.09.09 05:13)

Chocobo
ChocoboInnlegg: 6768
18.11.09 02:30

jeg var "snylteruss", hjalp selvsagt til med enkelte ting så jeg kunne sikre meg buss hjem fra både det ene og det andre. men å punge ut med flere tusen lapper for å ha det morsomt i russetiden ser jeg ikke logikken i.

heller bruke litt, og spare til sommeren. spør du meg så er hele konseptet med å være russ overvurdert. tryvanns treffene og de andre var selvsagt kult, men det stoppet ikke meg til å finne løsninger på å slippe å betale masse, masse penger for å kunne bli med.

jeg hadde heldigvis noen kort å spille på; jeg kjente typen til russepresidentent, kjente en buss sjåfør og sjarm :)

(Innlegget ble redigert 18.11.09 02:35)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg