Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fete russ

NYTT TEMA
å
åInnlegg: 4177
28.04.10 21:27

Da jeg var yngre beundret jeg russejenter. De var nydelige. Dette har endret seg radikalt de siste årene. Nå ser jeg at jenter blir fete i stadig yngre alder. Veldig mange russ ser ut som fleskeberg.

Tidligere ble jenter fete etter at de giftet seg og hadde fått sitt første barn. Nå er de fete før de fyller 18. Vi skal ikke lengre tilbake enn 5-6 år før man kunne se en betydelig forskjell i fedme på russ.

Pixiesrotte
PixiesrotteInnlegg: 352
28.04.10 21:29

Var på treningssenteret i stad og beundret mange slanke kvinner, noen til og med med definerte muskler ;-)

Det står da ikke så dårlig til sånn generelt sett, det er mange fine russejenter her på det glade Sørlandet. Skjønner hva du mener da, du ser jo enkelte som burde tatt seg en joggetur og kuttet ut dressingen på salaten for å si det sånn. Overvekt vil bli en stor utfordring i framtida, og jeg vil oppfordre alle til å trene og begrense godteriet til helga :)

Snorreth
SnorrethInnlegg: 6232
01.05.10 22:03

Syntes russeklærne får russejentene til å se feite ut. :)
*Kaste en brannfakkel*

(Innlegget ble redigert 01.05.10 22:04)

Smallboi
SmallboiInnlegg: 9165
02.05.10 02:13
Snorreth: Syntes russeklærne får russejentene til å se feite ut. :)
*Kaste en brannfakkel*

De burde helt klart gå nakne! :)

Mufc-Erik
Mufc-ErikInnlegg: 2399
05.05.10 20:20

Blæh, jeg bryr meg ikke om feite jenter uansett. Seriøst, jeg forstår bare ikke hvordan en klarer å bli feit altså, det burde jo være stokk umulig med mindre man har et problem med ekstremt dårlig forbrenning eller bare er stokke lat.

Glennvk
GlennvkInnlegg: 2230
06.05.10 00:02
Mufc-Erik: Blæh, jeg bryr meg ikke om feite jenter uansett. Seriøst, jeg forstår bare ikke hvordan en klarer å bli feit altså, det burde jo være stokk umulig med mindre man har et problem med ekstremt dårlig forbrenning eller bare er stokke lat.

Eller bare spiser noe helt for jævlig mye fet mat! Dagens ungdom på 18-19 år er vokst opp med McDonalds og kebabsjapper, samt at de brukte ca 100 kr til mat i storefri på ungdomsskolen og schøpte schylling, baggis og cola. Ikke rart at de blir fete...

Mufc-Erik
06.05.10 10:46
Glennvk: Eller bare spiser noe helt for jævlig mye fet mat! Dagens ungdom på 18-19 år er vokst opp med McDonalds og kebabsjapper, samt at de brukte ca 100 kr til mat i storefri på ungdomsskolen og schøpte schylling, baggis og cola. Ikke rart at de blir fete...

Jeg er 13 år, og spiser jævlig mye fet mat, men også mye sunt. Men jeg er i toppform og er relativt maskulin.

Men, så trener jeg flere timer dagen da. Og det var jo et av kriteriene mine for at de var feite, at de ikke trente. Så det har veldig, veldig mye å si hvor mye en trener.

å
åInnlegg: 4177
06.05.10 21:04
Mufc-Erik: Jeg er 13 år, og spiser jævlig mye fet mat, men også mye sunt. Men jeg er i toppform og er relativt maskulin.

Vent til du passerer 30 ;)

Mufc-Erik
06.05.10 21:37
å: Vent til du passerer 30 ;)

Nå er ikke russen 30 da:`)

Montsegur
MontsegurInnlegg: 452
24.09.10 01:08

Jeg er veldig fet.

tommy_cowan
tommy_cowanInnlegg: 30282
24.09.10 01:10
å: Da jeg var yngre beundret jeg russejenter. De var nydelige. Dette har endret seg radikalt de siste årene. Nå ser jeg at jenter blir fete i stadig yngre alder. Veldig mange russ ser ut som fleskeberg.

Mer å ta i, mer å være glad i.

JuveC-Mon
JuveC-MonInnlegg: 1603
05.11.10 00:36

Fete kvinner er opptar mest av synsvinkelen. Om du titter mellom valkene vil du se alle de slanke skjønnhetene som gjemmer seg ;)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg