Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Russ og rundkjøringer

NYTT TEMA
Luskelarsen
LuskelarsenInnlegg: 9881
29.04.10 10:37

Hva er det med Russen og deres perverse tiltrekning til rundkjøringer? Like sikkert som at brunsneglen og myggen kommer tilbake på våren er det at man ser russen sitte i rundkjøringer å innta diverse måltider. Det virker for meg som om frokost er det meste populære måltidet, men man kvier seg ikke for å innta flere måltider i rundkjøringer. Noen går så langt at de overnatter i rundkjøringer og noen liker å bli tutet på så mye at de står i rundkjøringen med et skilt som ber billisten om å tute på dem. Om dette gir noen slags orgasme eller annen glede vet jeg ikke.

Til russen vil jeg bare si. Norge har så mye mer å by på enn rundkjøringer om man på død og liv vil ut i naturen. Vi har vakre fjell, fjorder, strender og svaberg. Om man ikke orker å ta turen ut av byen så finnes det en liten park i de fleste husklynger som våger å kalle seg for by.

Kanskje det er i år den friske ungdommen kan våge seg ut av rundkjøringene og heller utforske resten av naturen i landet vårt.

(Innlegget ble redigert 29.04.10 10:46)

Methevas
MethevasInnlegg: 205
07.05.10 09:38

Det er en russeknute, djeez

Luskelarsen
LuskelarsenInnlegg: 9881
07.05.10 13:27
Methevas: Det er en russeknute, djeez

Er klar over det. Dette var en sprø harselering med russen. Håper jeg rystet mange russ med denne ville tråden.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg