Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

20 år, ei på 16 som har type..

Grimmy86
Grimmy86Innlegg: 1
08.12.06 20:34
Yes, jeg har self klart å rote meg inn i et "forhold" med ei som er 16.. Alltid sett ned på folk som har gjort det tidligere, men jeg klarte på en eller annen måte og gå i fellen=/ Grunnen til "forhold" er at hun har en type som bor et godt stykke unna, og de ser hverander nesten aldri... og hun sier hun vil gjøre det slutt.. Lenge siden jeg har hatt slike følelser for ei jente.. så derfor har jeg sagt at jeg er villig til å prøve, uansett hva som skjer. Vi har holdt på i 5 uker, og nei. Jeg har ikke ligget med henne (selv om jeg har hatt sjangsen ved et par anledninger) Men føler ikke at det blir riktig før hun slår opp med typen.. (høres det litt gay ut eller?);p jaja, men så nå er hun med typen og sier stadig det ene og andre til meg om at det snart er slutt osv, men jeg føler at hun driver med et dobbelt spill, for det er jeg som føler meg knust hele tiden her.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Noen tips? og helst ikke slike "dump henne svar" for har man følelser så har man det.. og da er det ikke så lett når man tenker med hjertet fremfor hjernen og kølla:p
Olava
OlavaInnlegg: 1503
13.12.06 10:16
Dette er det bare å komme seg ut av (beklager, ikke helt hva du ville høre).

Hun er kun 16 år, og aner trolig ikke hva hun holder på meg. Kjenner meg godt igjen fra mine yngre dager... Kremt.. En svermende sommerfugl som flyr fra blomst til blomst, er en passende beskrivelse.

Hadde hun vært oppriktig interessert i deg, så hadde hun dumpet denne såkalte typen sin for flere uker siden.

Andrej_
Andrej_Innlegg: 28
08.01.07 10:50
Jei syns du skal pule henne iaf. Hun er sikkert lett å overtale når hun er så ung, så hun dumper nokk ikke typen sin, så du får bare satse på å ha det göy med henne ved siden av, åså hvis det blir veldi seriöst, så fixer du typen hennes.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg