Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

hører ikke på meg

LiLCarey
LiLCareyInnlegg: 5
11.01.07 22:46
ok.. vi har hatt problemer i forholdet!! jeg og typen altså.. krangling osv..normalt..

han flyttet hit og startet på skole... kom i klasse med ei jeg missliker sterkt... og hu er veldig spånn ta på skulderen has, "småslå" han i hode med våttene sine, smile og sånn til han...de snakker om alt..og hun vet om trent alt om forholdet våres!!

jeg missliker ho sterkt og hu ser ikke ut til å like meg heller..sier aldri hei eller noe!!

også pga problemer om at jeg er sjalu og han er sjalu...men han har blitt mindre av det..men jeg sliter med det..vil ha det vekk...er paranoid noen ganger og det ødelegger mye =(( ..så sier jeg at jeg ikke liker at han klemmer jenter...eller noe sånt! klem, kyss, ta på..i det hele tatt..jeg liker ikke det...spesielt fordi jeg ikke kjenner mægga og at vi å nylig har hatt disse problemene da...

og han respekterer ikke dette!! han mener at det skal være greit å gi klem..men jeg vil ikke det..fordi jeg sliter med det!! kan han ikke bare respektere det??? og la meg prøve hjelpe meg selv med dette sjalusi greine??? =(( offer må han gi ho klem? de har ikke vært venner så lenge... MÅ JO IKKE???????
Grulf
GrulfInnlegg: 378
16.01.07 18:28
Du må nok følge litt med her ja!

Hun har nok satt sine øyne på typen din, og han er vel bare fornøyd
med oppmerksomheten. Når dere er sammen så burde han jo ikke
fly rundt og klemme og kose kvinner han nesten ikke kjenner. Ivertfall ikke
snakke om forholdet deres! Hvorfor tror du han gjør det da? Skikkelig tulling.

Etter det du skriver, virker det ikke som han er noe å stole på og ha som
kjæreste.

RoBakk
RoBakkInnlegg: 113
18.01.07 15:44
Hmmmm... Hadde ikke du nylig et besøk av en fyr ? Om jeg ikke husker feil, ga du jo ham en klem eller to? Start med å tenke på hva du selv gjør og hvilke signaler du sender, før du "nekter" typen din å gi andre en klem. Utroskap er no dritt, og jeg tar avstand fra det, men det er faktisk mulig å finne vennskap i det andre kjønn, selv om det ikke leder til noe mer enn det:)
Det er greit at du klemmer en annen gutt, men han får ikke lov til å gi en annen jente en klem? Tid for en "realitycheck"....
Carebear
CarebearInnlegg: 8050
27.01.07 02:35
Slå ham i hodet med vottene? Hvilken klasse går dere i? Fjerde?
SuperDinho
SuperDinhoInnlegg: 6032
29.01.07 03:05
Genialt nick:)
Carebear
CarebearInnlegg: 8050
29.01.07 15:33
SuperDinho skrev:
Genialt nick:)

Ække nick, er navnet mitt;) Jeg er den rosa carebear'en
fgirl22
fgirl22Innlegg: 10
01.08.07 13:52
hei du jenta!jeg skjønner deg j... godt!!har det på samme måte med typan min.han klemmer ikke å slikt på jenter da,heldigvis.men vet jo at han kan møte ei venninne hvis vi er ute,men blir litt sjalu.vet egentlig ikke hvorfor.for han er ikke,og kommer ikke til å være utro!aldri:)men er man sjalu,og paranoid(noe jeg var sykelig av før. vi tok litt party pulver)ikke bra i et forhold i det hele tatt!men,typen din er garantert ikke tilltrukket av henne.hvorfor er han fortsatt samme deg da lissom??har du spurt deg selv om det noen ganger??mulig hu tøsa liker typen din,og derfor hu misliker deg.men da skal du bare glise til henne.hu kommer til å bli frustrert;))du er nok bare drit redd for å miste han.derfor du blir litt paranoid tenker jeg.bare ikke bli så paranoid som jeg var.da tror men på tanker etterhvert
samanthacassandra
samanthacassandraInnlegg: 19
17.07.08 13:33
be han respektere deg og deres forhold
-gjør han ikke det,så vet du jo hvor skapet står...
Kleptomaniac
KleptomaniacInnlegg: 212
23.07.08 02:26
samanthacassandra skrev:
be han respektere deg og deres forhold
-gjør han ikke det,så vet du jo hvor skapet står...

Vås!

Les det andre innlegget til LilCarey, så ser du at hun absolutt ikke er det spor bedre.

Og hva er så galt med en klem til en venninne? Da synes jeg ikke det er noe bedre å invitere en ukjent kar ut på kino og "bare hei og hadeklemme" på han.
msn1975
msn1975Innlegg: 1040
23.07.08 02:55
lilcarey,

ser av profilen din at du kun er 16 år, noe som kanskje er det vanskeligste perioden å være kjæreste i siden du ikke har noen erfaring på hvordan man skal takle alle de nye utfordringene i den typen livssituasjon.

derfor synes jeg det er veldig bra av deg å forhøre deg her på vgd, hvordan man skal takle disse utfordringene.

jeg stusser likevel over det meste av det du skriver, i første innlegget ditt krever du frihet, nå som kjæresten din krever frihet skal du tøyle han for hender og føtter. de andre her er inne på en av nøklene på hvordan man skal få et forhold til å fungere, det handler om de små enkle ukompliserte tingene, om ærlighet, lojalitet, tillitt, vennskap, utfoldelse. still deg spørsmål om du er i stand til å gi dette til kjæresten din, ikke hva du skal kreve av han - men hva du kan gi. det samme bør han gjøre, - deretter prøver dere å gi dette tilhverandre. skape grobunn for et godt forhold..

forstår du ikke hva jeg sier så se på dine foreldre, hvordan de takler de dagligsdagse problemene, mulig du har litt å lære av de :-)

lykke til

----------------------------------------
http://rotehodet.norblogg.net
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg