Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

sex med samme kjønn... utroskap eller ei?

Akasha_6
Akasha_6Innlegg: 97
15.03.07 00:55
Eg er dame og har mannlig samboer (er forresten hetero)
Denne helga ble eg tilbød sex av en jente. Eg sa NEI takk, eg har kjæreste og eg er ikke utro mot han.
Hun mente jo at utroskap gjelder bare hvis du har sex med enn fra det andre kjønnet. Eg mener at sex er sex og det er utroskap UANSETT om det er med dame eller mann.
Hva synes dere?
Sir_Winston
Sir_WinstonInnlegg: 151
15.03.07 00:59
Begge deler er utroskap men jeg ville av en helt sikkert normal grunn akseptert det mer/kommet lettere over det hvis det var med ei dame. Selvfølgelig så lenge det var et engangstilfelle og det ikke var følelser involvert. Hadde hun spurt meg først om hun fikk lov hadde hun helt sikkert fått det!
Akasha_6
15.03.07 01:03
eg tror eg hadde fått lov av min samboer hvis vi snakker om jente-jente (kanskje han ville til og med se på montro??) men eg ville nekte da... det er ikke noe for meg
men takk for at du deler synspunktet ditt.
eg synes uansett hva det er så er det utroskap. tenk mottsatte nå, hadde min samboer hatt sex med en annen mann... ASHHHHHH SÅ EKKELT!
Sir_Winston
Sir_WinstonInnlegg: 151
15.03.07 01:12
Sex mellom to menn vil alltid være mer ekkelt enn sex mellom to kvinner. Slik er der bare:) De fleste later ihvertfall til å synes det!
stanhope08
stanhope08Innlegg: 1625
15.03.07 01:14
Herregud, hun dama som ville ha sex må være mentalt tilbakestående.
Akasha_6
15.03.07 03:26
stanhope08 skrev:
Herregud, hun dama som ville ha sex må være mentalt tilbakestående.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
forstår ikke hva du mener med det. at en person vil ha sex betyr ikke at den er tilbakestående...
og det er ikke det eg spørrer om
eg lurer på hva folk synes om sex med en fra samme kjønn mens du har partner, om det er utroskap eller ikke.
stanhope08
15.03.07 03:48
Spørsmålet er jo helt imbesilt. Selvsagt er det utroskap. Hvorfor i allverden skulle kjønn ha noe som helst å si?
Akasha_6
15.03.07 17:24
Spørsmålet er ikke imbesilt. eg tror at det kan være delte meninger om det der, så eg bare lurer hva folk har å si.
kan ikke du bare si hva du mener uten å kritisere spørsmålet? poenget her er å snakke og ikke å kritisere!
stanhope08
15.03.07 19:18
"poenget her er å snakke og ikke å kritisere!"

For en helt idiotisk påstand. Det er min mening at man er helt åndssvak dersom man tror at kjønn har noe å si mht. om en handling er utroskap eller ikke. Du vil nok finne at de fleste andre ikke-mentalt-retarderte mennesker også anser saken slik. Hva ditt syn på saken er, kommenterer jeg ikke, så ikke tolk det som et personangrep.
Arthaus
ArthausInnlegg: 644
15.03.07 19:20
Hadde dama mi holdt på med en annen dame hadde jeg både blitt litt tent, samtidig som jeg hadde vurdert mine evner i senga.
Akasha_6
15.03.07 19:27
arthaus, det er det noen mener, men det er vel utroskap uansett om du blit tent eller ikke?

stanhope08 skrev:
Du vil nok finne at de fleste andre ikke-mentalt-retarderte mennesker også anser saken slik...
Arthaus
ArthausInnlegg: 644
15.03.07 19:31
Kun i form av at jeg ser hennes sidesprang som en potensiell trussel for vårt forhold. Hadde hun oppriktig ment at det kun var for sex'ens/opplevelsens skyld, tror jeg ikke jeg ville sett på det som utroskap lik det jeg ville gjort hvis det hadde vært med en annen gutt. Hvis du skjønner hva jeg mener.
Akasha_6
15.03.07 19:35
ja... eg skjønner hva du mener, men da ville eg ha spurt på forhånd om det var greit å eksperimentere. Hvis ikke eg har godkjenning ville eg se på det som utroskap. sammtidig som hvis det var HAN som gjorde det ,ville eg lure på hvorfor og om det var noe gale med vårt sex-liv osv.
SlagelseFH
SlagelseFHInnlegg: 18919
15.03.07 20:33
Akasha_6 skrev:
Hun mente jo at utroskap gjelder bare hvis du har sex med enn fra det andre kjønnet. Eg mener at sex er sex og det er utroskap UANSETT om det er med dame eller mann.
Hva synes dere?
--------------------
Deler ditt syn.
osloeast37
osloeast37Innlegg: 971
15.03.07 22:28
dette var en ekkel tråd, sex med samme kjønn er feil samme hva om det er i ekteskap eller ikke.
malaikaen
malaikaenInnlegg: 17124
15.03.07 22:30
Selvføøøøøøøøølgelig. Har ikke lest igjennom tråden, men jeg vil påstå at de fleste gutter mener mottsatt.
Akasha_6
15.03.07 22:50
osloeast37 skrev:
dette var en ekkel tråd, sex med samme kjønn er feil samme hva om det er i ekteskap eller ikke.
----------------------------------------------------------
det er ikke ekkelt hvis man er bi- eller homo- seksuelt da.
det er bare annerledes.
Demostranten
DemostrantenInnlegg: 89
16.03.07 01:32
Det er utroskap uansett kjønn :-)
SlagelseFH
SlagelseFHInnlegg: 18919
16.03.07 14:07
osloeast37 skrev:
--------
Ja vel!
Viding
VidingInnlegg: 245
04.06.07 01:05
Akasha_6 skrev:
Eg er dame og har mannlig samboer (er forresten hetero)
Denne helga ble eg tilbød sex av en jente. Eg sa NEI takk, eg har kjæreste og eg er ikke utro mot han.
Hva synes dere?

Overhodet ikke, de fleste menn ville like å vite at dama si ligger med andre damer.
samanthacassandra
samanthacassandraInnlegg: 19
17.07.08 13:15
når det er samme kjønn så syns ikke jeg det er "sex er sex"
men jeg sjøl er ikke intr i det men....
msn1975
msn1975Innlegg: 1040
17.07.08 13:19
akasha,

hvordan kan du innerst inne vite at du er hetero da?

blir ikke det litt som å ta din første røyk, rødvin, øl eller noe annet. de førsste gangene smaker det pyton, men røyker du nok, drikker du nok, spiser du nok så vil du like det til syvende og sist.

slutt å være så tverr nå, ta kontakt med venninna di, be henne ta deg med storm.

utroskap eller ikke, ikke tenk så komplisert over de tingene - alle er utro om dagen, det er i hvertfall ikke atypisk å ikke være det. det er litt som å smugle med seg et par røykpakker eller et par flasker vin over grensa, fullt ut ulovlig, men alle gjør det - og aksepterer det.
----------------------------------------
http://rotehodet.norblogg.net
webuser
webuserInnlegg: 54
30.08.08 01:22
Jeg hadde ikke likt at dama mi hadde sex med ei anna dame. Det blir bare feil, samt jeg hadde kommet til å stolt mindre på henne.
Plissken
PlisskenInnlegg: 1029
06.09.08 06:21
Hadde ikke hatt noe imot det. Hadde blitt tent.

For at det skulle vært utroskap ville det måtte vært noe som hadde fått meg til å føle meg forrådt; hvilket jeg ikke ville hvis dama hadde sex med ei kvinne på et seksuelt nysgjerrig grunnlag.
FyFaenAzz
FyFaenAzzInnlegg: 6005
06.09.08 19:40
Begge er utroskap, men det er kvalmende!
Bullock
BullockInnlegg: 1626
06.09.08 19:43
Var nok hun som prøvde seg med en spansk en der ja. Like mye utroskap.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg