Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Blir jeg brukt???

brutal_18
brutal_18Innlegg: 43
26.03.07 15:17
Hei! Jeg har en "venn" som jeg er veldig kåt på kan vi si. Vi snakker på msn og sender msn til hverandre og jeg vet at han likker meg, men han har dama. Vi har ikke ligget sammen men sender frekke melinger. En gang sa han til meg at han var blitt forelsket i meg. Jeg fikk sjokk men ble veldig glad;) Jeg er også forelsket i han. Det er bare det at han har dama.

Hva børde jeg gjøre???

Har det litt vanskelig nå.

Stricks
StricksInnlegg: 1
26.03.07 16:36
Han må ordne opp på hjemmefronten før dere kaster dere i armene på hverandre!
brutal_18
brutal_18Innlegg: 43
26.03.07 19:29
kanskje;)
Demostranten
DemostrantenInnlegg: 89
27.03.07 23:35
Kanskje? Vel, han bør absolutt ordne opp på hjemmefronten før dere hopper til køys, men det er selvfølgelig ditt valg...
Forumtroll
ForumtrollInnlegg: 243
01.05.07 18:12
knull fyren til han ser stjerner. om han er utro mot dama si, er så visst ikke ditt problem!
sneakelin
sneakelinInnlegg: 3
03.05.07 17:17
Hei:)
ikke så lett det der med msn:) been there, done it......
Herregud å mange ganger jeg har forelsket meg på msn, det er så lett, menn sier det de tror du vil høre, men du vet aldri, kanskje han snakker sant?? eller lettere å ville tro på det han sier??? For mange er msn en nødløsning, når en ikke har det bra med partneren sin:)
Kanskje du burde møte han?? for å finne ut av dette, om dere er forelsket?
Eller kanskje du bare kaster bort tiden på han??
og med tanken på at han har dame,,ville du at din mann skulle sittet å flørtet med damer på msn?
Msn er vel på en måte utroskap det og:)
Finn ut av dette, en forelskelse må ikke kastes bort, livet er for kort til det:)

LYKKE TIL.
Tjodunn
TjodunnInnlegg: 363
31.05.07 01:27
knull fyren til han ser stjerner. om han er utro mot dama si, er så visst ikke ditt problem!

- hahaha syykt å si
vannrett
vannrettInnlegg: 3562
02.06.07 19:27
Men det er sant!Noen vil kanskje si at jeg ser for mye på film, men tenk hvordan kjæresten reagerer når hun ser eller finner ut hva som pågår mellom dere to....Tror ikke hun raserer hele huset mens du har kebaben hans med pålegg inn i det bittelille musehullet ditt og du kommer med muselydene:å så godt med mat.Hehehe.Håper ikke dette blir veldig kvalmt....Men jeg tror (det kommer selvfølgelig an på damen) at hun tar hintet ganske fort...
Viding
VidingInnlegg: 245
04.06.07 00:54
brutal_18 skrev:
Hei! Jeg har en "venn" som jeg er veldig kåt på kan vi si. Vi snakker på msn og sender msn til hverandre og jeg vet at han likker meg, men han har dama. Vi har ikke ligget sammen men sender frekke melinger. En gang sa han til meg at han var blitt forelsket i meg. Jeg fikk sjokk men ble veldig glad;) Jeg er også forelsket i han. Det er bare det at han har dama.

Hva børde jeg gjøre???

Ikke bruk dialekt, vi vet ikke hva frekke melinger er.
glenno
glennoInnlegg: 878
04.06.07 00:57
Det er vel det sykeste språklige bildet jeg noensinne har sett, vannrett! Kan jeg sitere deg på fester og lignende? :-D

If there were no God, it would be necessary to invent Him
-Voltaire
vannrett
vannrettInnlegg: 3562
04.06.07 16:32
glenno skrev:
Det er vel det sykeste språklige bildet jeg noensinne har sett, vannrett! Kan jeg sitere deg på fester og lignende? :-D

Hvis du vil.....Men det tror jeg ikke du vil.....Er det det sykeste altså?Jeg overgår alt?
Thorax
ThoraxInnlegg: 915
04.06.07 23:48
Vent til han rydder opp med dama, som de andre sier. Hvis han er utro mot dama han har nå, hvilke garantier har du for at han ikke vil være utro mot deg senere?
Georg_kastrioti
Georg_kastriotiInnlegg: 483
26.06.07 22:59
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 17.04.20 20:00)

fgirl22
fgirl22Innlegg: 10
26.07.07 15:18
du burde holde deg laaaaangt unna han så lenge han har dame!!!tenk om du hadde vært dama hans.og hu hadde vært deg...du hade blitt rimelig lei deg..eller hva???bare still deg det spm når det glelder menn som er i forhold.du hadde ikke likt det selv..tenk på det..
Sitarg
SitargInnlegg: 53
06.05.08 00:21
Damen hans er ikke ditt problem. Knull i vei :)
Tingeling_1
Tingeling_1Innlegg: 137
09.05.08 12:32
fgirl22 skrev:
du burde holde deg laaaaangt unna han så lenge han har dame!!!tenk om du hadde vært dama hans.og hu hadde vært deg...du hade blitt rimelig lei deg..eller hva???bare still deg det spm når det glelder menn som er i forhold.du hadde ikke likt det selv..tenk på det..

------------------------------

Hvorfor er HUN som burde holde seg "laaaaangt unna han så lenge han har dame"...?Det er HAN som burde holde seg "laaaaangt unna så lenge han har dame"...det er han som er i et forhold-ikke hun.
Tingeling_1
09.05.08 12:38
Sitarg skrev:

--------------------

Kunne ikke blitt mer enig! =)
Tingeling_1
09.05.08 12:45
brutal_18 skrev:

Hva børde jeg gjøre???

-------------

Snakk med han,spør hvor du står i forhold til dama hans,da finner du ut om han kommer til å gå ifra dama si pga deg,eller om han kun er ute etter å ha det gøy med deg.
Kjenner du han ifra før,eller er han kun en nett-venn?Hvis han er en nett-venn,er det jo og mulig at det er de frekke meldingene han er "forelsket i"-og ikke deg...Men kjenner du han ifra før,er det mer mulig at det er deg og ikke meldingene han liker =)
bonakas
bonakasInnlegg: 222
09.05.08 16:45
brutal_18 skrev:

Hva børde jeg gjøre???

Svaret er enkelt, dersom dere begge vil knulle med hverandre så møt på et sted der dere kan knulle ifred.
LapDog
LapDogInnlegg: 1536
09.05.08 16:46
sex er deilig, gjør det.
Ates
AtesInnlegg: 1597
13.05.08 17:09
brutal_18 skrev:

Hva børde jeg gjøre???

Ates:
At det er mulig å være så dum at man spør om hva man skal gjøre. Dette er svært enkelt. Du sier: jeg vil ikke ha deg så lenge du er sammen med en annen, så får han velge.
PandaBj0rn
PandaBj0rnInnlegg: 14
15.05.08 19:50
Det Ates sa :P

Hvis han er forelska i deg så betyr det at den nåværende dama hans er fucked uansett(ikke bokstavlig..) såeh da ber du ham bare slå opp. Muligheten er faktisk tilstede for at han bare vil ha dåsa di, og fortsatt være sammen med dama, og da sliter plutselig DU hvis du får følelser for drittsekken :))

men...

Han er vel uansett ikke mye mannfolk å ha når han går bak ryggen på dama si, hvis du ikke ser gjentakelsesfaren her så er du nok ikke den skarpeste kniven i skuffen.. Folk idag mangler integritet ass.. i tillegg til å være dumme.
Koskinen
KoskinenInnlegg: 3989
22.07.08 19:22
Tingeling_1 skrev:
Sitarg skrev:

--------------------

Kunne ikke blitt mer enig! =)

Hvis han er utro mot den dama han har nå. Hvordan tror du det da kommer til å bli dersom du blir dama hans??

En gang utro alltid utro. D.v.s. at blir du sammen med han nå, så begynner han å flørte med en ny jente når du ikke er så "ny og spennende" lenger. Så et godt råd er, ikke date folk som er utro pga at de dater deg.
Lotus1970
Lotus1970Innlegg: 7
19.08.08 13:56
La det stå til å knull fyren. Det værste som kan skje er at han har 10 sånne som deg på MSN å at han dumper deg etter at dere har pult ferdig. Enda mer usannsynlig er det at han gjør det samme mot deg etterhvert ? (ironi)

Seriøst... vær forsiktig. Ok, så det er ikke ditt ansvar at han har dame men det sier litt om hva slags type han er, ok ? Dette kan gå bra, men det kan også ende opp med at du blir skikkelig såret å at du gjør noe du angrer på. Jeg hadde sagt til ham at det er helt uaktuelt for deg å ha mer kontakt med ham så lenge han har dame. Tror du vil føle deg bedre også dersom du oppfører deg på en ryddig måte.
Dersom du skulle ende opp med å gjøre noe så lenge han har dame, ja ... da kan du faktisk ikke klage dersom han gjør noe slikt mot deg i fremtiden. Husk "what goes around comes around" (med andre ord... ikke gjør noe mot andre som du ikke vil at de skal gjøre mot deg)

Håper du får det bedre etterhvert !!!
FyFaenAzz
FyFaenAzzInnlegg: 6005
06.09.08 19:40
Du bør gå for han
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg