Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg er heldig..

Kvarkegluonplasma
KvarkegluonplasmaInnlegg: 99
18.04.07 22:15
Jeg kommer aldri til å være utro.. Men det skyldes sikkert at jeg aldri kommer til å ha noen dame og være utro mot..

HIlsen Gabriel NA
Tingeling_1
Tingeling_1Innlegg: 137
24.04.07 12:44
Kvarkegluonplasma skrev:
Jeg kommer aldri til å være utro..

Hehehe,det sier vi alle...
Haugen
HaugenInnlegg: 14304
29.04.07 17:15
Tingeling_1 skrev:
Hehehe,det sier vi alle...

Haugen skrev:
Og noen mener og holder det..
Tingeling_1
Tingeling_1Innlegg: 137
30.04.07 09:07
Haugen skrev:

Heheheh....ja,ikke sant ;p
Haugen
30.04.07 19:07
Tingeling_1 skrev:
Heheheh....ja,ikke sant ;p

Haugen skrev:
Du var sikker en gang i tiden, sant?
henio
henioInnlegg: 1922
22.05.07 12:31
Haugen skrev:

--> Mens andre mener det og holder det ikke...
Haugen
22.05.07 18:24
henio skrev:
Mens andre mener det og holder det ikke...

Haugen skrev:
Helt klart!
Før eller siden blir man vel berørt..
-MyWay
-MyWayInnlegg: 3414
15.07.07 03:32
Kvarkegluonplasma skrev:
Jeg kommer aldri til å være utro.. Men det skyldes sikkert at jeg aldri kommer til å ha noen dame og være utro mot..
-------------------------------------------------

Jeg har hatt én dame i hele mitt liv, ihvertfall som kan kalles et seriøst forhold, og det gikk i dass etter vel et år. Siden den gang har jeg ikke klart å finne meg noen. Det er så merkelig med meg, jeg kan treffe en dame når jeg er ute, bli med henne hjem, og neste morgen sitter jeg der som en idiot. Det blir noen tekstmeldinger, kanskje et nytt møte på byn og så ebber det ut. Jeg kommer heller aldri til å få meg dame.. Kanskje jeg skal prøve kontaktannonser? Helt seriøst, jeg trenger noen råd, jeg har alltid sett på meg selv som en ensom ulv, men samtidig kunne jeg tenkt meg en dame. Ikke alltid, men av og til. Hva skal jeg gjøre, jeg er ikke et parforholdmenneske. Men kommer aldri til å være utro jeg heller, det er lite lojalt, det er uærlig og det er ingen ære i slike handlinger. Folk som holder på slik kommer definitivt ikke langt her i livet.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg