Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kan noen hjelpe meg?

mann07
mann07Innlegg: 1
14.05.07 08:08
Kan noen hjelpe meg?Jeg sliter litt med føleser og tanker etter at min kone har vært utro,etter en tur med jobben.Har fått bekreftet at hun har vært uto.Men det jeg sliter med er følgende:Hun sier at hun ikke husker hvorfor hun gjorde det og det det som er det verste er at etter turen har de hatt kontakt på sms og jeg har tatt hun tre ganger etter andre gangen ble det en voldsom krangel men hun fortsatte å sende sms.Etter tredjegangen jeg tok hun ble det slutt på smsene. Hun sier hun ikke vet hvorfor hun har hatt kontakt med han.Er det noen som har vært i lignene sitvasjon.ER det noen som har en ide om hvordan jeg skal få svar på spørsmålene mine.Jeg føler at jeg må ha noen svar for å kunne leve videre med henne er vanvitig glad i henne.
Forumtroll
ForumtrollInnlegg: 243
14.05.07 23:54
mann07:

Ta henne for deg en dag og si at det er skilsmisse rundt døra dersom du ikke får svar på hva faen som skjer. Likevel vil jeg bare råde deg til å gi henne på båten og skille deg, da hun har fortsatt kontakten til tross for ditt uttalte ubehag med dette. Det er åpenbart at hun ikke bryr seg mer, og er på jakt etter nye menn.

Jeg har lært leksa så grundig at jeg ikke gir de en ny sjanse hvis de innrømmer det, angrer seg, og atpåtil holder kontakten. Det skal for øvrig mye til for at jeg skal gi henne en ny sjanse uansett...
egalse
egalseInnlegg: 1704
18.11.07 10:17
Desverre tror jeg hun lyver, etter mine erfaringer er mange damer utrolig utspekulerte og hun har nok vert i seng med han flere ganger tror jeg
pooo
poooInnlegg: 2090
18.11.07 17:15
Hei mann07

Først vil jeg si at jeg forstår hvor vanskelig du har det - og at det du opplever nå - ikke er alle som kan sette seg inn i.

Det du skriver forteller meg at du dessverre ikke kan stole på din kone. Det er ikke noe poeng i å dvele, tenke og bruke massevis av tid. Det vil bare bli en "seigpining" for deg. Dette er vanskelig å forstå nå - men du vil forstå i ettertid:)

Mine eneste og beste råd til deg er :

*Ta ut seperasjon - og søke skilsmisse når du har vært separert et år.
*Ikke ha kontakt med henne når dere har flyttet fra hverandre. Ikke svar på hennes henvendelser med mindre det dreier seg om det praktiske rundt bruddet.
*Få avviklet atl mht. deling av ting og det økonomiske omgående. Når det er gjort, skriver dere en skifteavtale - som begge signerer på. Blir det krangel/ hun ikke vil dele slik dere skal etter loven, ikke bruk tid og enerig på dette selv - bruk en advokat.
*Velg noen få av de som står deg nærmest - og snakk med dem. Velg noen du vet du kan stole på og noen som "tåler" det - uten at du risikerer å "buke dem opp". I forhold til andre enn disse, ikke utbroder eller prat om bruddet.
*Bruk tid på mennesker på gir deg energi og som evner å gi deg den omsorgen du vil trenge i tiden som kommer. Vær snill med deg selv - og plei deg selv. Ikke isoler deg.
*Husk at selv om det ikke kjennes slik - kommer du deg videre. Du fortjener bedre - bevisstgjør deg dine evner og gode egenskaper.
*Du er den som kan hjelpe deg best fremover i prosessen. Vær tålmodig, det tar i gjennomsnitt ca. to år etter et slikt brudd...før man "kommer over det."
*Aksepter det vanskeligste av alt - De fleste spørsmålene du vil sitte igen med, vil du aldri få svar på.

Lykke til!!

Å bli sveket av den du ville dele livet med - og bli gammel med, er opprivende, smertefullt og helt for jævlig. Hvis du blir, vil du oppleve dette igjen. Igjen, igjen og igjen. Dessverre er statistikken slik.

MalcolmG
MalcolmGInnlegg: 10234
19.11.07 20:28
Jeg har vært på andre siden noen ganger. Altså den noens kone har vært utro med.

I de tilfellene skjønner godt at hun holder kontakten med meg - jeg er tross alt sinnsykt kjekk og sjarmerende.
egalse
29.11.07 17:48
jeg vet du har det veldig vanskelig, og blir sviktet av den man elsker er fryktelig, du håpet jo selvfølgelig du var alt hun drømte om. I moderne tid skal man liksom ikke spørre for mye, gi hverandre frihet osv.
Selv mener jeg at man trenger mange svar over lang tid og noen svar vil gjøre ondt men noen vil også gjøre godt, til sammen over tid, om begge innser at det tar tid og er villige til og bruke tid vil man komme til et punkt hvor såret er leget men arrene vil alltid vere der, noe man kan leve med.
Om hun derimot ikke skjønner at du trenger tid og er villig til og prate om dette gjentatte ganger tror jeg hun desverre lett kan gjøre det igjen.
Det med sms- kontakt er desverre et veldig dårlig tegn da dette viser at hun ikke viser anger i ettertid, hadde hun det ville hun kastet elskerens telefonnummer umiddelbart.
Håper det går bra
egalse
29.11.07 17:53
Ja så kom det en egoist dalende ned, om du var så kjekk så holdt du deg vel unna gifte damer? dei fleste menn får gifte damer til sengs om det er noe ønske, men prøv og se at det en gang blir din tur, vil du da ha rett til og kalle deg uheldig eller be om sympati?
MalcolmG
MalcolmGInnlegg: 10234
01.12.07 17:51
Det er mange fordeler med gifte damer. F.eks. slipper man en masse mas i ettertid.
Ilyrian86
Ilyrian86Innlegg: 780
04.12.07 18:03
mann07 :

Det første:

* håper du ikke lider av sykdommen CBD (Chronic Bitch Dependency les. forelskelse)

En gyllen regel vi lærte på Pimpologic University med hovedfag pussyologi og slutology var at en utro dame, er ALLTID en utro dame. Det finnes ingen kraft som gjør ho en trofast partner. Deretter, vet jeg at det er veldig vanskelig men det som hadde vært best var å skille deg med en gang.. Kle på deg sykt fint og stå foran speilet og lat som du snakker i mobiltelefonen med en dame, si deretter at vi ses snart og at du gleder deg osv foran henne.. rettt før du nevner at ho er ubrukelig (noe hun er ifølge innlegget)
fakka90
fakka90Innlegg: 353
30.05.08 15:47
dropp henne enkelt og greit. Er hun sånn, fortjener hun ikke deg
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg