Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

definisjonen på utro

RedApple
RedAppleInnlegg: 574
20.06.07 17:07
Du er utro, når du gjør noe som du ikke kan fortelle din motpart uten å såre følelser.

slikt, der har dere det allesammen.
Wooly79
Wooly79Innlegg: 42
27.06.07 04:04
Jeg må takke RedApple for et nydelig innlegg, det får meg virkelig til å se hele livet mitt i et annet perspektiv.

Hvordan kunne jeg være så blind, når den enkle løsningen lå der rett foran meg her på VGD. Jeg skammes, og skulle ønske jeg var like våken og klarsynt som deg.

Jeg går en våkenatt i møte....

gå med sko, og med gud
RedApple
29.06.07 06:32
Jeg har ofte den effekten på mennesker.

husk at jeg alltid har glimrende gullkorn. er bare å spørre vet du :)
Nebu
NebuInnlegg: 7
30.07.07 16:37
Utroskap har ikke noe med følelser å gjøre........ Det har kun med en ting å gjøre.... å det er: DU KNULLER NOEN ANDRE EN DEN DU ER GIFT MED... Dette kan du gjøre glatt uten å såre følelsene til den du er gift med hvis den ikke bryr seg.... men,,,, du er utro,,, uansett,,,, så,,, det har altså ingenting med følelser å gjøre.
RedApple
10.08.07 02:20
må si meg uenig i den der. Jeg mener at det har alt med følelser å gjøre.

om jeg er sammen med en som ikke bryr seg om jeg er utro, så er jeg jo egentlig ikke utro. er vel mer et åpent forhold vil jeg si.

samanthacassandra
samanthacassandraInnlegg: 19
17.07.08 14:09
utroskap gjelder vel ikke kun gifte??????

kysse en som ikke er kjæresten din er da å være utro!
TUNit
TUNitInnlegg: 176
30.09.08 21:03
Det stemmer ikkje RedApple, det er da mange måter man kan bli såret på uten at det har noe med utroskap å gjøre.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg