Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fans drittt kjerring

Georg_kastrioti
Georg_kastriotiInnlegg: 483
26.06.07 22:53
Dama som jeg har vært samen med siden 10.klasse gjorde slutt på den måten at hun lå med en v mine bestevenner eller retter sagt ex-venner (forbanne dritt fyr).
Det tragiske er at jeg fortsatt elsker henne, men jeg kan aldri tilgi henne, så jeg tog nøkklen hennes til leiligheten min og kasta henne ut , deretter kaste jeg klærne og alt som var hennes i leiligheten ut vinduet (ekte drama ) og ba henne ryke og reise til helvete og at jeg aldri ville se henne igjen.

Jeg skal ta lærdom av dette, aldri aldri aldri aldri aldri falle så mye for ei kjerring, same dritten hele gjengen .

Hilsen en deprimert mann som er blit litt for mye mannsjovenist etter erfaringer.
SanchezGuerra
SanchezGuerraInnlegg: 2870
26.06.07 23:00
Uff da, vennen din er den som fortjener juling ikke jenta.

SanchezGuerra
http://www.realmadrid.no
Real Madrid Club de Fútbol
Georg_kastrioti
Georg_kastriotiInnlegg: 483
26.06.07 23:07
Ehhh han fortjener å bli mørbanka den forbanna dritten (ikke at jeg har tenkt å gjøre det, han er ikke verdt det) men kjerringen forkjenner ikke mye bedre (jeg håper hun treffer på en siklig traktor lesbe i byen og får bank av henne) hun viste hvor mye jeg hater utroskap og jeg sa klart og tydelig til henne ang dette med utroskap og hunn kjenner meg godt, vist du sjal gå rundt å knulle på andre så SLÅ opp med meg først har jeg sagt til henne men gjorde hun det NEI….
Hyll_Dennis
Hyll_DennisInnlegg: 2227
13.07.07 21:21
Stakkars deg. Har full forståelse for ditt sinne.
-MyWay
-MyWayInnlegg: 3414
15.07.07 03:14
Ahhh.. Dette forumet er ren underholdning. Det er helt utrolig hva folk opplever. Til trådstarter; jeg hadde gitt kameraten min en solid omgang juling om det hadde vært meg i dine sko. Helt seriøst, dette er jo en mulighet som alle i denne situasjonen må gripe. Få ut litt agrresjon, så han i fillebiter og be damen din dra til helvete. Kunne nesten ønske at det var meg.

Sikker ikke første gangen hun gjør noe slikt. Du må gi han juling mann. Skal ikke si noe stygt om damen din, men hun er vel ikke verdt å samle på.
loppelotta
loppelottaInnlegg: 369
30.08.07 02:36
SanchezGuerra [2211] 26.06.07 23:00 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre

SanchezGuerra
http://www.realmadrid.no
Real Madrid Club de Fútbol
---------------------------------------

Åja?? Så den som er utro skal ikke taes, bare den partneren er utro med?? Dagens dummeste svar..
LiKri
LiKriInnlegg: 8162
17.10.07 00:33
Den beste hevnen er å bli lykkelig med noen andre og bevise at hun ikke betyr noe for deg..

pooo
poooInnlegg: 2090
18.11.07 17:23
SanchezGuerra skrev:

Bullshit! Det er her sjalu mennesker tar grundig feil...Ja, det var dårlig gjort av kompisen å la henne slippe til - men det er først og fremst den du har et forhold til - som er ansvarlig overfor deg!
Tevez_Rooney
Tevez_RooneyInnlegg: 509
18.11.07 21:59
Georg_kastrioti skrev:
jeg håper hun treffer på en siklig traktor lesbe i byen og får bank av henne

Hehe ;-))
Håper på det samme.
laererndin
laererndinInnlegg: 2269
18.11.07 22:04
Georg_kastrioti skrev:
Det tragiske er at jeg fortsatt elsker henne, men jeg kan aldri tilgi henne, så jeg tog nøkklen hennes til leiligheten min og kasta henne ut , deretter kaste jeg klærne og alt som var hennes i leiligheten ut vinduet (ekte drama ) og ba henne ryke og reise til helvete og at jeg aldri ville se henne igjen.
-------

Hehe. Todde det var bare kvinnfolk som reagerte slik! Jaja, så feil kan en ta!:D

If the real Jesus Christ were to stand up today
He'd be gunned down cold by the C.I.A.
- Matt Johnson -
MrekleiG
MrekleiGInnlegg: 4
19.11.07 01:22
Det er rart å lese dette.. skulle trodd det var jeg som skrev det. Var litt usikker på om jeg kanskje hadde logget meg in her i går kveld etter en voldsom fylle kveld å skrevet inlegget.. men nei. Hehe..

Du, kamerat! jeg, som sagt gikk nettop AKKKURAAT gjennom det samme. Bortsett fra at var ikke sammen så lenge som dere var. Men! Det jeg endte opp med å gjøre, var å TRENE SOM EN GAL i 3 måneder.. da mener jeg .. som en GAL.. ^^ Kreatine, Protein.. og alt det der.. ( nei.. ikke noe sterioider og sånt tull ).. ! SÅ! fikk jeg bare konge selvtillit, gikk rett på byen.. og damene bare pøste på med kommentarer.. og det var slik at hun STADIG var der, når jeg fikk det.. hehe, så ja.. det endte opp med at hun nå, har prøvd å bli sammen med meg igjen i en del uker.. men No thanks ;) har det FLOTT uten, selv om det var vanskelig i starten. Men deilig føelse at hun vil tilbake!! og at jeg ikke vill!

DROPP HENNE!

Yousof
YousofInnlegg: 5321
19.11.07 15:15
Hevn er herlig.
Georg_007
Georg_007Innlegg: 149
02.12.07 20:18
MrekleiG skrev:
Det er rart å lese dette.. skulle trodd det var jeg som skrev det. Var litt usikker på om jeg kanskje hadde logget meg in her i går kveld etter en voldsom fylle kveld å skrevet inlegget.. men nei. Hehe..

Du, kamerat! jeg, som sagt gikk nettop AKKKURAAT gjennom det samme. Bortsett fra at var ikke sammen så lenge som dere var. Men! Det jeg endte opp med å gjøre, var å TRENE SOM EN GAL i 3 måneder.. da mener jeg .. som en GAL.. ^^ Kreatine, Protein.. og alt det der.. ( nei.. ikke noe sterioider og sånt tull ).. ! SÅ! fikk jeg bare konge selvtillit, gikk rett på byen.. og damene bare pøste på med kommentarer.. og det var slik at hun STADIG var der, når jeg fikk det.. hehe, så ja.. det endte opp med at hun nå, har prøvd å bli sammen med meg igjen i en del uker.. men No thanks ;) har det FLOTT uten, selv om det var vanskelig i starten. Men deilig føelse at hun vil tilbake!! og at jeg ikke vill!

DROPP HENNE!

------Georg svarer------

Halloen kamerat! jeg har trent i over 5 år og har faktisk synlige magemuskler (jeg er litt stolt over at jeg har greid det over tid;) og bruker proteien, kreatin og karbohudrater til vanlig :) og det er ikke selvtiliten det er noe gale med eller at jeg ikke kan få andre damer, jeg var bare grusomt sint på meg selv for å tilate meg å falle så mye på ei ludder og det er den eneste kvinnen jeg noen gang har elsket og stolt blind på (uten min mor da;) og da blei fallet stor.

jeg er i tipp topp stand nå og kan medele at den bedritne kjæringen hadde skaffet seg en ny kjæreste og han var utro mot henne heheheheh jeg koser meg.....
Georg_007
02.12.07 20:21
laererndin skrev:

Hehe. Todde det var bare kvinnfolk som reagerte slik! Jaja, så feil kan en ta!:D

If the real Jesus Christ were to stand up today
He'd be gunned down cold by the C.I.A.
- Matt Johnson -

----Gerog svarer---
jeg har et bare stygge ord som jeg ikke skal si, ha en fortsatt god dag min venn sier jeg istede :)
-Bessi-
-Bessi-Innlegg: 285
03.12.07 00:57
Det er dama som fortjener juling og ikke vennen.

For det første så finnes det så mange folk som har så fucked up syn på venner at det er kvalmt- en venn backstabber deg for den minste ting.

Det vennen din gjorde galt var å falle for "fristelsen" og det er akuratt denne faktoren som gjør venner svake. Sorry, men sånn er virkeligheten.
king_roy
king_royInnlegg: 1
03.12.07 14:37
hahahahahah, morro her!!!!
Ilyrian86
Ilyrian86Innlegg: 780
04.12.07 17:53
hey mann, kan forestille meg din sinne og sorg. Uansettt det er synd du led av sykdommen CBD (Chronic Bitch Dependency les. Forelskelse) da dette inntraff. Men husk, det er bare en sykdom, og suykdommer har sine medisiner. Det som gjelder nå er å få pule dama til kameraten din, evnt sabotere alt av forhold han prøver på... men fortsatt være venn med han... men bare gjøre det klart for han.. hehe.. og HO må jp være stussellig, uansett, damer er uforustigbare og gud vet hva de kan finne på å gjøre.. Jo jeg tar alle under en kam for det er det eneste riktige å gjøre i dagens samfunn der jenter tror kjærligheter som i div kioskromaner osv.. det er som Carabinieri "Du må ikke banke de mistenkte i gruppa, du må banke gruppa slik at du ser sikker på at de skyldige er banket"

Håper du kommer på beina igjen

PS! Qija nanen burr....
Georg_007
06.12.07 23:56
king_roy skrev:
hahahahahah, morro her!!!!

--Gerog svarer--
OM du detter og slår deg kraftig eller blir slåt ned i byen så skal du vite at det ikke var det jeg ønnsket meg når jeg las hva du skrev........ ser du ironien.
Georg_007
06.12.07 23:59
Ilyrian86 skrev:
hey mann, kan forestille meg din sinne og sorg. Uansettt det er synd du led av sykdommen CBD (Chronic Bitch Dependency les. Forelskelse) da dette inntraff.

det er som Carabinieri "Du må ikke banke de mistenkte i gruppa, du må banke gruppa slik at du ser sikker på at de skyldige er banket"

Håper du kommer på beina igjen

PS! Qija nanen burr....

---Georg svarer ---
HAHAH hahahah hahah
hahahah hahaha
hahahahha ;))))))
Halloen kamerat står til ;)

Takk for en oppmuntrende innlegg, den var morsom og du hadde en del viktig poeng men du må forklare deCBD litt mer nøye for meg heehhe

Ilyrian86
07.12.07 15:37
hehe.. vel, CBD er en sykdom, som fører til å tro at blant 3 miliarder jenter, er det 1 som er rett for deg, uanett hvor stygg ho er fra en nøytral vinkel, er ho penest i dine øyne.. Det heter idag forelskelse blant vanlige folk. Å være forelska eller "booty-trapped" betyr at du sitter fast i en jente med dype følelser... Men tro meg, det varer ikke for lenge og du kommer til å le av det senere.. Sånne ting bare viser deg at du ikke passa sammen med ho og at skjebnen har allerede planer for deg, som ikke er med ho.. da gjelder det bare å vente til du treffer den virkelige rette for deg... (ndoshta ne kosov hehe) Anyway, så kommer det til å ordne seg.. it always does.. Ingen har dødd av kjærlighetssorg..
Georg_007
08.12.07 20:09
hehe jeg var samen med henne i nesten 8 år og elsket henne fortsatt så jeg tviler på din teori at det ikke varer lenge, kompis, samtidig når man skal ha en kjerring tildags i min alder (midten av 20åra ) så er de utknullet så isted for å gå på hull og steder som andres peniser har vært så skal jeg går dirkte der. jeg skal bli homo, verdens første albanske homo ever!!!

Gay-mother fucking power!!!
Ilyrian86
09.12.07 15:23
8 år er ingenting.. la det gå to tre måneder, så ser du hvor mye bedre du har det foruten... skal du bli gay? hahahaha.. tro meg, du blir ikke den første asså.. kjenner en i Oslo som er gayere enn den gayseste gayen du noen sinne har sett..
Georg_007
09.12.07 18:38
Heisann

Det har gåt 5-6mnd nå og jeg har gitt opp det forelskels drittet ;)

ang gay, tuller du? er de blit blant oss også nå ? hehe ja hvorfor ikke, de har skjønt det, stol på menn. ooooo pedero , dere kaller ha det sant??

Jeg sa til min far at jeg tror jeg er homo på en veldig seriøs måte, han var stumm lenge lenge lenge hahahh skulle gjerne ha sett ansiktet hans om jeg var ekte homo.
Ilyrian86
10.12.07 18:28
Hehe.. Jeg kjenner han ikke personlig neimen kjenner en som kjenner han, og en annen som kjenner en annen albansk homo, håper det er samme person.. hehe.. Nei æsj du må ikke fortelle faren din sånne ting.. Hehe... det er sårende..
-Bessi-
-Bessi-Innlegg: 285
12.12.07 04:10
En albaner som er homo? Kuku! Stakkars mann. Lurer på hvordan han blir tatt imot i hjembyen sin?
Georg_007
13.12.07 20:52
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 17.04.20 19:48)

_Mourinho_
_Mourinho_Innlegg: 666
27.12.07 22:11
Angrer ikke på at jeg tok dama di. Så laus som hun var, var det bare spørsmål om tid før hun har ligget rundt med alle "kompisene" dine.
Georg_007
29.12.07 22:43
Mourinho_ skrev:
Angrer ikke på at jeg tok dama di. Så laus som hun var, var det bare spørsmål om tid før hun har ligget rundt med alle "kompisene" dine.

--Georg svarer---

jauu du har rett hun var løs, minne meg mye om mora di når jeg tenker meg om, slapp av jeg er ikke faren din, det er 30 av oss som var "samen" med henne på den tiden ;))
Magnuna
MagnunaInnlegg: 27
09.01.08 13:32
Etter erfaringer? Hvordan kan du ha hatt så mye erfaring med utro damer om du har vært sammen med ei siden 10. klasse? Det er nok av jenter som ikke er utro også. Syns det er trist om du forblir kynisk og ikke kommer til å falle for ei jente igjen.
Baggio1972
Baggio1972Innlegg: 2817
30.04.08 08:50
Yousof skrev:
Hevn er herlig.

*ler* ja, hevn deg på henne ved å ha sex med den nye typen hennes....
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg