Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

2 sidesprang i året må hun da tåle!!

Bulibuksa
BulibuksaInnlegg: 17
15.07.07 02:47
Synes jeg har vært flink i år, bare 2 dirty times bak ryggen på berta der hjemme. Noen har sladra og hun er forbanna, det er håreisende!! Hun skal være glad at det bare er 2, kunne ha peisa 200 hvis jeg ville. Hun er bortskjemt, det har jeg forstått nå.. Smaken av stang skal hun få vente lenge på, frekke kvinnfolk!! En liten hevn er allerede utført, bestevennina fikk seg en tur retur til himmelen idag. More to come !!
BeatPoet
BeatPoetInnlegg: 25878
15.07.07 02:48
Spør deg selv dette... Ville du tålt det like vel om dama di hadde hatt 2 sidesprang i året?

Ville du vært like fornøyd om dama di hadde sagt at hu kunne hatt 200 menn om hu ville?

BulibuksaInnlegg: 17
15.07.07 02:51
Det er ikke et tema! Sidesprang er forbeholdt menn! Hun bør være veldig fornøyd
BeatPoet
BeatPoetInnlegg: 25878
15.07.07 02:57
Åhjoda.. Det er tema,det handler om et aspekt av det å ha et forhold... nemlig TILLIT..

Noe det ser ut til at du ikke forstår,i og med at du tror at sidesprang er en "rett" forbeholdt menn..

Men,men... enkelte folk har jo huet planta trygt og godt i den mørkeste middelalder,kan jeg konstantere..

Link-86Innlegg: 9476
15.07.07 03:00
Hahahahhahha megatulling. Håper kona går fra deg og du blir ensom resten av livet.
-MyWay
-MyWayInnlegg: 3414
15.07.07 03:11
Fikk lyst å se Eddie Murphy - Raw. Bulibuksa er nok bare et troll som vil skape gemytter, han som alle andre kunne høvlet over 200 stk uten problemer. Vi lever tross alt i Norge, verdens mest liberale land når det kommer til one night stands. Få deg et liv og et ligg, Bulibuksa.
15.07.07 03:12
Kom til å tenke på skrytinga til både Gene Simmons og vår egen lille dårebasse (Rune Ruberg).. hehehe... Mye luft der, men ikke så mye innhold.

Go0nerInnlegg: 42166
15.07.07 03:19
Så orginalt..
-MyWay
-MyWayInnlegg: 3414
15.07.07 03:21
Rune Rudberg høvler over bondetøser som har stjerner i øynene. Selv ville jeg aldri holdt på slik, og om trådstarter mener dette seriøst så er det definitivt noe i veien med han.
snuppa_6
snuppa_6Innlegg: 14
25.07.07 19:43
Da jeg leste dette bulibuksa.....så trodde jeg faktisk ikke det jeg leste! er du en sånn stoooor premieidiot som tenker med kuken før du tenker på hvor mye du såre berta de????
Håper du knaller alvorlige sjukdommer på deg en dag...det er deg vel unt synes jeg....tosk!!!!
fgirl22
fgirl22Innlegg: 10
26.07.07 14:36
FLINK????vettu hva.du er et j.... rass...!!!!!skulle ikke hatt dame.du tilhører gruppa:billige single mannfolk,som burde være det for alltid!!!!!er det rart hu er forbanna??????hu må føle seg knust!og jeg skjønner jo allerede nå.selv om jeg ikke har møtt hu,at hu fortjener MYE bedre!!blir kvalm av sånne som deg.du er bare ute etter kn... jeg er i fast forhold,og jeg lover deg,hadde typen min vært utro,skulle jeg kutta nøttene på`n!bortskjemt??du må ha en skrue eller fler løse...stakkars deg..og stakkars de damene som kommer borti deg..huff..
Mosin
MosinInnlegg: 940
04.08.07 03:24
Bulibuksa skrev:
Synes jeg har vært flink i år, bare 2 dirty times bak ryggen på berta der hjemme. Noen har sladra og hun er forbanna, det er håreisende!! Hun skal være glad at det bare er 2, kunne ha peisa 200 hvis jeg ville. Hun er bortskjemt, det har jeg forstått nå.. Smaken av stang skal hun få vente lenge på, frekke kvinnfolk!! En liten hevn er allerede utført, bestevennina fikk seg en tur retur til himmelen idag. More to come !!

--------
HÆHÆHÆHHHH...AHHHHAHAHAHA

OHH

OHH
O
OO:D Noe av det beste jeg har lest her inne ever, seriøst keep it coming!
julebruskongen87
julebruskongen87Innlegg: 82
08.08.07 08:04
Er helt enig med Bulibuksa.
Sl1m84
Sl1m84Innlegg: 292
08.08.07 16:05
Håper hun puler på noen andre enn deg i dette øyeblikk..
loppelotta
loppelottaInnlegg: 369
30.08.07 02:29
Bulibuksa [5] 15.07.07 02:47 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
--------------------------------------------

Du tar helt feil. Du knulla ikke bestevenninna hennes.. Hadde du vært typen min, hadde jeg ikke bare blitt sur.. jeg hadde kappa pikken av deg.. Men hvorfor er hun sur? Jeg mener, hun og får vel lov til å knulle litt med kompisene dine?
Yousof
YousofInnlegg: 5321
23.09.07 15:36
fgirl22 skrev:
... jeg er i fast forhold,og jeg lover deg,hadde typen min vært utro,skulle jeg kutta nøttene på`n!....

-Hva er det med damer og å skade mannens kjønnsorganer? Tenk på konsekvensene av den handlingen.
Go0ner
Go0nerInnlegg: 42166
23.09.07 15:38
kappa pikken, knust nøttene...

jaja, lurer på hva jeg skulle gjort med den tøyta som var utro mot meg da?
Yousof
YousofInnlegg: 5321
23.09.07 15:45
Menn har ikke så mye de skal ha sagt:P
Tjodunn
TjodunnInnlegg: 363
24.09.07 07:07
hahahaha deeet er såå drøøty å si!! det skulle vært en måte å sansjonert sånn lystløygnere som deg!!
E_23
E_23Innlegg: 31
04.01.08 18:55
ja,for du hadde garanert likt tanken på damen din med en annen sin kukk i munnen og hatt rå herlig sex med han... ikke bare han men flere over helle året!!!

HVORFOR BLIR FOLK VIDERE SAMMEN MED KJÆRSTER SOM HAR VERT UTRO??? HAR DE IKKE STØRRE RESPEKT FOR SEG SELV???
Mary_5
Mary_5Innlegg: 232
14.01.08 01:57
Det er faen meg det dommaste jeg har hørt!!!!!
At det går ann å ver så patetisk og barnselig...jeg og typen min sitter bare her å rister på hode når vi ser hva du har skrevet. BRENN stygge unge!

Håper virkelig dama de kutter pikken av deg!
Vahlley
VahlleyInnlegg: 67811
14.01.08 02:01

Bulibuksa kødder bare...
Men artig skrevet, det var det...

SNIPERN
SNIPERNInnlegg: 11312
15.01.08 00:22
Vahlley skrev:

Bulibuksa kødder bare...
Men artig skrevet, det var det...

Muligens samme mann som karlheinz8?
MasterPUA
MasterPUAInnlegg: 20
21.01.08 20:19
Utrolig hvor mange dumme og naive folk det fins i Norge. Dette er selvsagt bare kødd, humoren ligger i å lese alle som går på. For noen idioter!!
Matilde89
Matilde89Innlegg: 2
03.05.08 23:07
Hvilken teit dame er det som GIDDER å være sammen med deg da?? Tulling!! ... æsj ass..
Newt_72
Newt_72Innlegg: 608
12.05.08 22:56
MasterPUA skrev:
Utrolig hvor mange dumme og naive folk det fins i Norge. Dette er selvsagt bare kødd, humoren ligger i å lese alle som går på. For noen idioter!!

Spot on!

At folk går på dette er utrolig. Men innlegget var morsomt det. Både jeg og dama lo godt av både trådstarter og idiotene som gikk på det han skrev.
samanthacassandra
samanthacassandraInnlegg: 19
17.07.08 13:04
du kan da ikke være helt klar vel...............
msn1975
msn1975Innlegg: 1040
17.07.08 13:14
bulibuksa,

sier meg enig med deg. kvinner er underordnet mannen, og to sidesprang er noe kvinner må og bør godta uten å lage sutrefjes av den grunn.

egentlig burde hun være fornøyd - ikke bare fordi du er så flink å holde deg til 2 i året men fordi det er mer i det enn det.

det er som en kollega av meg sa i sin tid, han er engelsk og titt og ofte var han på reise til norge. en morgen kom han for sent til jobb her i norge, men han smilte lurt og sa han hadde "forsovet seg". jeg spurte han hvordan dama han traff i går var og da fortalte han meg noe som i grunn er veldig sant,

" u know, there are several reasons why i sleep around, not only because i`m a horny stud but the thing is, When i sleep around I am happy, and when i `m happy my wife is happy, when my wife is happy my children are happy, and when my children are happy, i`m happy.

u see, fucking around is a good thing :-)

----------------------------------------
http://rotehodet.norblogg.net
HELLHAMMER666
HELLHAMMER666Innlegg: 1934
06.10.08 00:37
loppelotta skrev:
Bulibuksa [5] 15.07.07 02:47 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
--------------------------------------------

Du tar helt feil. Du knulla ikke bestevenninna hennes.. Hadde du vært typen min, hadde jeg ikke bare blitt sur.. jeg hadde kappa pikken av deg.. Men hvorfor er hun sur? Jeg mener, hun og får vel lov til å knulle litt med kompisene dine?
Pikken hans er sikkert så liten at du skader nok deg sjøl hvis du prøver å kappe den av!!
Tingelina
TingelinaInnlegg: 3
24.10.08 20:56
Haha trur nokk du er en liten bortskjæmd luring du. Bedre du er alene og nyt d livet du lever, for du er en player. Blev d sjelv etter 6 helt jæ-lige år av utroskap og krångel, nå er jg lykklig får d jg pekker på og sårer absolut ingen...just pleasur. Lemna jenta din og la hu finne en som vil samme som hun,du er ik. klar for forhold
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg