Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Utroskapens pris.

WEBMASTERinfo
WEBMASTERinfoInnlegg: 319
18.10.07 01:36
Desverre ble denne postet feil, men jeg oppdaget det og poster den nå på nytt på riktig plass der den hører hjemme. Den er også modernisert noe siden jeg hadde glemt og ta med visse detaljer.

Jeg kasta ut eksen i juli, og det gikk ca 14 dager så var hun på veg inn i ett annet forhold. Jeg hadde ungkarslivets glade dager igjen og ville nyte de til fulle. Kom i kontakt med gamle elskerinner, og trivdes med det.

Gikk noen dager til og eksen min begynte å kontaqkte meg med at hun hadde funneet seg en y type.... Hun trodde jeg brydde meg skikkelig sikkert så jeg hadde det litt artig og var både ironisk og sarkastisk mot henne, noe hun ikke forsto.

Så går det en tid med dette frem og tilbake spillet og vi er nå kommet til forrige helg. Da spretter hun inn døra her når jeg er alene hjemme. Da har hun reist til meg med bilen til han nye typen i fylla. Artig som jeg er så er trekker jeg opp en flaske vin og sjenker henne litt (fikk pluttselig en baktanke). Etter hvert så har vi oss, og i 4 tida finner jeg ut at jeg har fått nok og blir drit forbanna og kaster henne ut. Siste jeg sier til henne er at hun får ta en taxi hjem så hun ikke kjører i fylla.

Jeg hører hun starter bilen, rygger ut av gårdsplassen og reiser nedover veien. Jeg hiver meg på telefonen og ringer og anmelder henne for fyllekjøring.

Så nå i gårkveld så ringer hun meg og forteller meg at det er slutt mellom henne og han nye typen. Hun hadde ikke greid og holde tett om at vi hadde hatt oss sammen. Så nå var hun alene igjen. Han hadde ikke vært hos henne hele huka nå. Hun var overkoselig og jeg skjønte fort hvor hun ville. Hun ville ha meg tilbake og da hun spør så svarer jeg at det er greit at hun kunne ta seg en tur nå om hun mente det denne gangen. Det gikk 30 minutter så sto hun i stua mi (hun har ikke lært og banke på eller ringe på). Så setter jeg siste støtet inn og sier det som jeg har planlagt i 30 minutter at hun bare har og komme seg ut og holde seg langt unna meg. Så ble hun kastet ut av meg igjen.

Så nå sitter hun uten noe og noen. Hun har ikke venner etter at hun ble kasta ut av meg da hun var utromot meg, også de nye vennene hun hadde fått litt kontakt med gjennom han nye har også forlatt henne.

Damer som tror de kan oppføre seg og gjøre som de vil...huff, dere lurer dere selv. Ikke undervurder en "mann".

Burn in hell....

~~~~~~~~
Weboracle
~~~~~~~~
Sl1m84
Sl1m84Innlegg: 292
18.10.07 14:02
Kaldt, men i din fulle rettighet.
Olava
OlavaInnlegg: 1503
19.10.07 13:50
Hmm.... Du virker både utrolig bitter og kynisk.

Og ikke kom og si at du ikke er bitter. Hadde du ikke vært det hadde du heller ikke hatt behov for å straffe eks-dama di på denne måten.

Rudi
RudiInnlegg: 3305
20.10.07 13:13
Det var ikke noe snilt synes jeg...
Forumtroll
ForumtrollInnlegg: 243
05.11.07 12:17
Endelig noen som har skjønt det.

Bra jobbet!
Ilyrian86
Ilyrian86Innlegg: 780
04.12.07 18:08
HAHAHHAHAHAHAHAH PPWWWWWWNNDDDDDDDDDDD....... Noe liknende gjorde jeg også, bare ikke såå fælt.. konge
Ilyrian86
Ilyrian86Innlegg: 780
04.12.07 18:25
Mitt opplegg var slik:

Jeg hadde forlengst mista følelsene for ho, og var likegyldig... Men lata som jeg var forelska i henne for å garantere meg min krevende dose på daglige ligg. Vel jeg kom endag hjem til henne og sovnet.. hun skulle ut på balkongen for å røyke da jeg plutselig våknet, hun snakket i telefonen med ei vennine der hun sa at hun hadde vært utro mot meg da hun var på fylla alene. Hun angret som faen og det hørte man lett på stemmen. Jeg snek meg tilbake til sengs for så å late som jeg sov.. Etter det kjørte jeg henne en runde til før jeg dro hjem. Etter noen dager hadde jeg ei gammel elskerinne hjmme hos meg og vi satte igang business`en. Det var da jeg sendte "dama mi" en sms der det stod liknende "hei pu, har en ovverskalse til deg for at du er så trofast.. kom hjem til meg" hehe så kom hun hjem og fant meg sammen med den ukjente jenta (for henne) jeg befant meg i doggy og vi begge stirret på ho og jeg lo av ho imens jeg pekte på ho.. Ansiktet brøt sakte men sikkert sammen, og gråtende løp ho ut av døra...
Arduinna
ArduinnaInnlegg: 2903
13.12.07 23:14
Dette må da være fantasier!

Ingen mentalt normalt utrustet mann ville finne på noe så kvalmt! Det ville bare tydet på et fullstendig ødelagt følelsesliv.

Nå er jeg normalt sett svært opptatt av å ikke dømme andre mennesker, men her holder det svært hardt! Forutsatt at dette er sant, da.

Jeg kunne aldri ha hatt en slik ekkel drittsekk i min omgangskrets!

Huff og huff!
Sneguroshka
SneguroshkaInnlegg: 2080
13.12.07 23:24
Tror det må være heldig for din eks å slippe et nytt forhold med deg, da du sant og si ikke framstår som noe særlig godt menneske.
PandaBj0rn
PandaBj0rnInnlegg: 14
14.12.07 12:56
hahaha.. Ilyrian86 er jo born to talk bullshit xD

først den wannabehistorien om svigermora, og nå dette.. hhahaha!

du har serr. lite å gjøre på hvis du skal fly rundt å tøffe deg på VG-forum, problemer med selvtilliten eller? ^^

Til trådstarter; kaldt, brutalt, men effektivt. Hun tenker seg nok om to ganger før hun gjør noe lignende igjen =))
Enax
EnaxInnlegg: 50
14.12.07 21:03
HAHA morsomste jeg har lest på lenge,, viss det er noen annen som har noen utro hevn historier vill jeg høre dem også
Klikk for å gå tilbake til toppen