Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Utroskap?

Lottie_7
Lottie_7Innlegg: 155
14.12.07 21:27
Siste to års status: Ingen sex. Er gift og min bedre halvdel elsker meg. MEN han går på lykkepillen og har derfor problemer med å få det til. SÅ....jeg er totalt imot utroskap egentlig.Har avvist x antall mannfolk. Men har truffet en via nett (ikke chat) som jeg har ..hehe..cybersex med.Og jeg klarer ikke å droppe ham. Det er så innmari godt. Så hva synes dere..ille? Eller kunne det vært verre?
Go0ner
Go0nerInnlegg: 42166
14.12.07 21:34
Jeg er alltid i den oppfatning av at man skal gjøre en ting slutt før man begynner med noe annet.

Selv cybersex er utroskap i mine øyne, for du er ganske intim i hvordan du uttrykker deg til en helt fremmed person. Som du sier, du er gift. Da må du begynne å veie opp. Hva vil du ha? Ekteskap med denne mannen du er gift med, eller med noen andre? Foruten sexen, er du fornøyd? Kunne du klart deg uten? osv.. du må komme i enighet med deg selv. Avogtil er ikke folk meant to be. Men det er når din nærmeste har problemer, du skal vise deg sterkest. Jeg har ikke tro på at så mange er så sterke i dagens samfunn. Du lovet å være trofast. Føler du deg trofast?

Lottie_7
14.12.07 21:41
Takk for nyansert svar.Er jo ett kinkig problem dette,ettersom de fleste av oss ønsker sex x antall gang ila ett år eller to. Jeg synes vel at min cybersex er en rimelig uskyldig måte å få ut litt seksuell frustrasjon på.Men,,,,
Go0ner
14.12.07 21:59
Selvfølgelig er det ganske uskyldig i forhold til å faktisk ha sex. Jeg vil påstå det er ett menneskelig behov å ha sex. Men som sagt, det er spørs hvilke øyne som ser. Tipper ektemannen din ikke er så begeistret for det, selv om hvis man legger alle ting som taler for og i mot en slik handling, egentlig taler din vei mtp at du også lider. Har du hatt noen samtaler med han om sex?
Lottie_7
15.12.07 17:44
Han ville mest sannsynlig ta livet av meg om han fant ut det.Han er ikke særlig interessert i å snakke om det,så jeg lar det bare være.
Go0ner
16.12.07 16:18
Ta ut separasjon og søke om skillsmisse om ett års tid da. Hvor gammel er du forresten?
Lottie_7
17.12.07 06:19
Litt overilet å gjøre det da. Er 27
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg