Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

fatter det ikke!!!

E_23
E_23Innlegg: 31
04.01.08 18:58
jeg forstår ikke at de som er i et forhold med noen, og den andre personen er utro og de forsetter å være sammen med de...
greit nok det at de elsker den andre personen og blablabla. men de er faktisk verdt mer en det og om man går ifra den personen har de større sjanse for å finne noen som faktisk elsker dem tilbake og får det bra.
de må få litt bedre selvtilit..

en gang utro ALLTID utro...

m1974
m1974Innlegg: 124
04.01.08 23:45
utroskap kan handle om bare sex i ett "uheldig" øyeblikk, og i den sammenheng må man vel vurdere gode sider mot dårlige sider ved dem som har vært utro. for noen kan dette sikkert tippe den veien at det er for mange gode sider ved vedkommende til å dumpe ham/henne. er vel greit det?

jeg vet det er å tråkke over streken når jeg sier dette, men ett godt forhold er også tuftet på å kunne tilgi hverandre for dummheter som har skjedd.

og hva angår den gamle slageren om en gang utro, alltid utro, så mener jeg at for mange stemmer ikke dette. det finnes selvsakt de som er notoriske utro, men det finnes også de som har kjent hvor jævlig det er at forholdet er i ferd med å gå i oppløsning fordi man har vært dum, og faktisk har lært av dette.
E_23
E_23Innlegg: 31
05.01.08 22:56
jeg synnest det blir for dumt å skylde utroskap på "et svakt øyblikk" eller "fylla har skylda". er man sammen med den personen man vil være sammen med så skal man vel ikke ha "et svakt øyblikk"? jeg sier ikke at man ikke kan bli fristet,men det er da man får "testen" og det er da man skal være sterk nok til å si nei.

det jeg mente med "en gang utro alltid utro" var at mange som har vert utro i et forhold og den andre har tilgitt den har den andre vert utro flere ganger i same forholdet. alle kan forandre seg ja,men vist man er sammen med den personen dem vil ha,hvorfor skal de såre den andre peronen så dypt med å gjøre noe så idiotisk?
vist man er i et forhold og tenker på å være utro,da kan ikke de følelesene være der lengre og da er det vel like greit at de går hver sin vei??
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg