Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

UTROSKAP er meget skadeli mange tuller med det?

nesten_0
nesten_0Innlegg: 52
24.01.08 19:53
Det er det største tillittsbruddet en kan oppleve.
Er det mulig og tilgi?
Jeg klarte det ikke og fortsatte videre.
I dag angrer jeg ikke på det.
Dyr har parringstider,Vi mennesker har bejær,som kan følges eller ikke.
Er du utsatt får dette, eller har vært det ,da har du min dypeste medfølelse!
Stå på videre ikke ha det travelt,det ordner seg!
bonakas
bonakasInnlegg: 222
05.03.08 12:52
Noe av det deiligste som finnes er faktiskt å daske på gifte kvinnfolk.

Ingen forpliktelser, pule ferdig også drar man til sitt.
FrkIda
FrkIdaInnlegg: 246
05.03.08 14:06
bonakas skrev:

------------------------------------------------------------------------------------------------

Du må jo bare være bra dum da... Så du mener det at det er greit for din evt. fremtidige kone å fly rund å ligge med hvem som helst uten å få konsekvenser av det? Er det det du kaller et bra ekteskap eller forhold???
FrkIda
FrkIdaInnlegg: 246
05.03.08 14:11
nesten_0 skrev:
Det er det største tillittsbruddet en kan oppleve.
Er det mulig og tilgi?
Jeg klarte det ikke og fortsatte videre.
I dag angrer jeg ikke på det.
Dyr har parringstider,Vi mennesker har bejær,som kan følges eller ikke.
Er du utsatt får dette, eller har vært det ,da har du min dypeste medfølelse!
Stå på videre ikke ha det travelt,det ordner seg!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg forstår deg veldig godt. Nei det er ikke mulig å tilgi noe slikt. Gjort er gjort. Uansett hvor mye det sårer å avslutte et forhold med en person en har sterke følelser for, så kan umulig de følelsene være gjensidige. Og den værste unnskyldingen som finnes er jo nettopp den at "jeg var drita og husker ikke noe"...
666Packs
666PacksInnlegg: 1374
05.03.08 18:48
Utroskap = fuck off and die!
bonakas
bonakasInnlegg: 222
07.03.08 12:17
Jeg har ikke tenkt å gifte meg, orker ikke å være i hus med en eller flere personer for lenge over for lang tid.

Å pule med gifte kvinnfolk er den beste lløsningen, jeg treffer dem når de vil, når jeg selv er kåt, etterpå kan jeg dra hjem til meg selv å slappe av.

Dra ut på byen og ta øll med kompisene, deilig!
Sitarg
SitargInnlegg: 53
29.04.08 12:17
Jeg har vært sammen med samboeren min i 10 år. Vi har to barn sammen. Jeg har sikkert vært utro med 15-16 stk. Nå har jeg et forhold på si med en ung jente. Hvis ikke jeg får være utro så mister jeg litt av livs gløden. Har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt.
Tingeling_1
Tingeling_1Innlegg: 137
29.04.08 14:25
bonakas skrev:

Jeg har ikke tenkt å gifte meg, orker ikke å være i hus med en eller flere personer for lenge over for lang tid.

Å pule med gifte kvinnfolk er den beste lløsningen, jeg treffer dem når de vil, når jeg selv er kåt, etterpå kan jeg dra hjem til meg selv å slappe av.

Dra ut på byen og ta øll med kompisene, deilig!

-----------------------------------

Liker holdningen din,bonakas ;) Det beste som finnes er å ha uforpliktende sex ;)
Dessuten; fast sex med kun ett menneske er kjedelig i lengden!
Hva er greia med å holde seg til kun ett menneske???BORING!!!
PandaBj0rn
PandaBj0rnInnlegg: 14
15.05.08 18:36
Det handler jo i bunn å grunn om respekt for sin kjæreste//forlovede//kone. Alle kan jo være utro og fly rundt med pikken utenpå buksa hver helg, men de som faktisk respekterer følelsene og personen de er sammen med, gjør ikke det.

Jeg er en mann, og selvfølgelig som mann så er det mange kvinner man kunne tenkt seg å ligge med, kun for liggets skyld, men jeg gjør det ikke. Jeg har både selvkontroll og selvrespekt nok til å la være, og for min del, så er det ikke verdt det. Jeg vet at det seriøst hadde senket livskvaliteten min en god del hakk hvis jeg måtte leve med noe slikt.

Sannheten kommer for dagen før eller senere. De aller fleste av oss klarer ikke å bære rundt på løgner og lyve våre nærmeste opp i ansiktet dag ut og dag inn, og de som faktisk gjør det, er i mitt syn søppel. Mennesker som finner seg i utroskap lurer bare seg selv og bør komme seg vekk umiddelbart.

Jeg regner med at alle som er utro uten dårlig samvittighet ovenfor sin kjære ikke respekterer ham/henne, og derfor gir blanke i konsekvensene. I bunn og grunn er det jo personen som ER utro det er synd i, som er sammen med et menneske han/hun ikke respekterer eller elsker. Det mest fornuftige hadde jo da vært å bruke helgene på å lete etter den ene personen som du faktisk ikke ville vært utro mot istedenfor å fortsette i en negativ spiral.

De som skryter av utroskap er svært usikre og stakkarslige mennesker. Løgn og bedrag belønnes ikke, det straffes, hardt. Menn som bevisst ligger med gifte kvinner spiller et livsfarlig spill, en dag så smeller det, og da vet ingen hvor hardt.

Moralen; Respekter din partner, og respekter deg selv, da blir du lykkelig. Løgner og bedrag er mørke skyer som vil forfølge deg hvor enn du går og de blir du aldri kvitt.
Mary_5
Mary_5Innlegg: 232
23.06.08 20:53
Helt enig med deg PandaBj0rn!

Dem som er utro vill synker dypt....og vill slite med å komme seg opp igjen.
Erkeengel
ErkeengelInnlegg: 475
24.06.08 00:12
Utroskap må jo være noe av det værste man kan oppleve, kan ikke forstå at folk ikke evner å tenke på hvor trist det er for den som blir bedratt.
Klikk for å gå tilbake til toppen