Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Game over?

JonRUMPE
JonRUMPEInnlegg: 2191
25.03.08 01:54
Jeg har hatt en dame i 3år nå, og vi har hatt ett ganske bra forhold hele veien. Nå i påsken reiste hu på en tur til trysil med noen venniner, men når hun kommer opp ditt sier hun at det ikke var plass på den hytta alikevel så hu ikke vet hvor hu skal sove. Etter en krangel finner jeg ut at hu sover på hytta til en vennine av meg og tar bussen hjem på morgenene. Men etter dette så ble jeg litt nyskjerrig på diverse ting, så jeg logget på facebooken hennes (veldig fyfy ja) og der finner jeg ut at hu har skrevet masse med en fyr..

Nå starter hele greia. De skriver masse til hverandre om hva de har gjort diverse dager, og avslutter hele greia med en "nuss" eller en "puss" eller en "klem" og diverse... Den siste meldingen jeg leste var "jeg har tenkt masse på deg
Mary_5
Mary_5Innlegg: 232
25.03.08 02:35
Heihei, nei du må ikke gi henne opp! (du vill vel ikke hun skal bli ledig slik at denne fyren får sjangs på henne?)

Det var veldig dårlig gjort av henne og ikke fortelle deg om denne fyren hun hadde så god kontakt med. Men ta en alvors prat med henne, kunn dere to. Hun vil antageligvis låve deg å aldri lyve igjen osv.

Men jeg ville holdt ett lite øye med denne fyren! Jeg synes det er greit at du logget deg innpå hennes facebook, du er tross alt kjæresten hennes! Hun beviste at du ikke kan stole på henne, så ja forsett å se etter hva hun gjør. Det er tross alt hun som ødela tillitten, så nå må hun bygge den opp igjen! ;)

Viss hun forsetter å "flørte" med denne kompissen og gir F i hva du synes, bør du gi henne et valg mellom deg og han. Du er kjæresten hennes og du fortjener all den gode oppmerksomheten fra henne, ikke kompissen hennes.

Lykke til!
Sitarg
SitargInnlegg: 53
06.05.08 14:41
Ha ha ha, tipper hun knuller han uten at du vet det.
bonakas
bonakasInnlegg: 222
09.05.08 16:43
Sitarg skrev:
Ha ha ha, tipper hun knuller han uten at du vet det.

Selvsagt knuller han henne.
Utroe damer er så flinke på å lyve og de gjør det uten skrupler, og det er helt ok.
Og dersom dama vil knulle med sin nye venn, så har ikke typen hennes noe med det manl ever i et fritt land og utroskap er ikke ulovlig.
samanthacassandra
samanthacassandraInnlegg: 19
17.07.08 14:04
utroskap er ikke ulovlig..
var det en som skrev her.TEIT skrevet.

man er da ikke utro uansett!
man sjekker når man mistenker ting.alltid noe som får en til å sjekke.
-og man bør sjekke når den følelsen kommer :)

TUNit
TUNitInnlegg: 176
30.09.08 21:06
Hiv henne på dør og gi denne "fyren" en skikkelig omgang juling...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg