Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

HVOR GÅR GRENSEN FOR UTROSKAP ?

Christin_7
Christin_7Innlegg: 15
22.06.08 20:07
Jeg er litt frustrert. Jeg har siden jeg møtte min samboer syntes at nabo kona er litt vel klengete på han. Hun skal sitte på fanget, ha klem etc Ha han med seg inn for og vise noe. .Jeg har sagt ifra til min samboer at jeg syntes hun er litt for pågående. Men han bare avfeier meg. Jeg tok dette opp med hennes mann, men han syntes ikke det så sånn ut. Nå har disse kjent hverandre i mange år, og hun har vært sånn bestandig. Min samboer har vært gift før og hun hadde oppført seg sånn da også.
Det er mulig disse har en syk humor sammen som ikke jeg forstår, men dråpen rant over fra meg den dagen jeg fant en sms på hans tlf fra nabokonen. Hei min kjære, savner deg allerede. Nei jeg er ikke hjemme før mandag. Lykke til på utstillingen. Jeg gleder meg til tirsdag da vi skal treffes igjen. Din eller min sexy et eller annet. Jeg ble helt skjelven og spurte han hvem som sendte han sånne mld. For det sto under et etternavn ikke hennes, Og det er ikke hennes etternavn heller. Men samboeren min sa hun het det før hun ble gift. Jeg ringte denne naboen og spurte hva de hadde fore, og hvorfor hun sendte sånne mld til min samboer. Selvfølgelig svarte hun at hun ikke hadde sendt noen mld….. Men da jeg fortalte hva det sto så inrømmet hun det etterhvert og la seg flat. Hun mente det bare var fleip. Men hvem F…. skriver noe sånn om de ikke har noen baktanker. Og om jeg hadde fått en sånn mld av hennes mann så hadde jeg 1. vist den til min samboer og lurt på om naboen var rett vel bevart som sendte noe sånn. Min samboer har ikke sagt noe, men derimot spart på mld. Min samboer har fri på tirsdager. Er dette bare to gode naboer, og har jeg overreagert nåe jeg ble forbannet og ville ha svar. Etter jeg leste denne mld har samboeren gått med tlf på seg hele tiden. Vi har et åpent forhold til hverandres tlf. Han kan lese min e mld og jeg hans. Antagelig hadde han glemt å slette denne mld.Jeg har sagt at jeg vil ha nr til mann hennes for jeg skal fortelle han hva slags mld hun driver og sender. Da sa min samboer at det var dårlig gjort om det dere skulle gå ut over barna ??? Hva .Barnet til min samboer og deres leker bra sammen. Han er redd de vil trekke seg unna om mann hennes får vite om denne mld.

Christin
pragmatic
pragmaticInnlegg: 1966
22.06.08 21:25
Nå må du gi deg, spammeguri. Alternativt kan du legge inn en tråd på hageforumet også, hvis nabokjerringa har luska rundt i hagen din.
Mary_5
Mary_5Innlegg: 232
23.06.08 20:37
Hei, jeg syns ikke du overreagerer i det heletatt! Hadde typen min fått en slik meldig fra nabokona uten å gitt meg besjed om det hadde jeg blitt FLY forbanna!

Syns du skal snakke med samboeren din å be han holde fingrene av fatet og vise seg avvisende til nabokona, slik at hun forstår at din samboer ikke vill noe med henne. Ellers hadde jeg gått bort til kona å truet henne med å slutte. Jævla frekt å fløte med andres kjærester!
jeckyll
jeckyllInnlegg: 3
24.06.08 11:15
Samboeren din må være tussete som tror at slik oppførsel, t.o.m. sammen med gamle venninner, er helt ok. Din situasjon høres ikke bra ut. Samboeren din og hun derre berta mangler respekt for deg! Mitt råd?! Kast ham ut, flytt eller gi ham klar beskjed!
Bulibuksa
BulibuksaInnlegg: 17
24.06.08 16:42
For en kvinne vil grensen for utroskap være å kyse en mann på kinnet eller gi en klem. For en mann finnes det ikke noen grense!

Mvh Bulibuksa, mannen som vet
samey999
samey999Innlegg: 10692
24.06.08 20:53
pragmatic skrev:
Nå må du gi deg, spammeguri. Alternativt kan du legge inn en tråd på hageforumet også, hvis nabokjerringa har luska rundt i hagen din.

-LOL
Arguing over the internet is like winning the paralympics. Even if you win, your still retarded!
vanlig_fyr
vanlig_fyrInnlegg: 5418
24.06.08 21:30
Dama har lagt inn det samme innlegget under rundt 4 tema eller noe sånt. En grunn til at hun kalles spammeguri.
Når det gjelder definisjonen av utroskap, spør Den Norske Legeforeningen. Den har peiling.
samanthacassandra
samanthacassandraInnlegg: 19
17.07.08 12:38
Den er drøy!
den gubben og den dama har null respekt for deg!
be han ryke og reise om han ikke skjønner alvoret og hvem han faktisk bor med!!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg