Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

UTROSKAP

yana
yanaInnlegg: 5
20.12.00 10:08
Vil gjerne ha noen meninger om følgende scenario:
Jente kommer i prat med mann over telefon - jobb sammenheng.
Han flørter og inviterer på julebord! Jente sier neitakk!
Mann fortsetter å ringe og flørte. Han er gift med barn. Han foreslår å treffes for felles hygge og trøst !! Han får ikke det han vil hjemme.
Hva har skjedd med gifte menn ?? Hva skjer med ekteskapet etter 10-15 år ?! Er dere gifte menn så desperate at man må begynne å sjekke opp på telefon og på nettet ?
yana
20.12.00 13:45
kan noen hjelpe meg:
hva skjer med menn som har vært gift i 10-15 år!
er de på sjekkern fordi de ikke får noe hjemme ?
nå i disse julebords-tider er det nok av tilbud å få !
noen burde skamme seg
yana
20.12.00 14:34
kan noen hjelpe meg:
hva skjer med menn som har vært gift i 10-15 år!
er de på sjekkern fordi de ikke får noe hjemme ?
nå i disse julebords-tider er det nok av tilbud å få !
noen burde skamme seg
perinor
perinorInnlegg: 1
20.12.00 17:11
Kan nok være det blir for lite på hjemmefronten, uansett så gjelder det like ofte kvinner.
kbaktus
kbaktusInnlegg: 1526
20.12.00 18:32
vet ikke om jeg har svaret. noen klarer ikke å styre driftene, eller de er bare særs uartige/ufine og tenker mer med det de har mellom beina enn det de kanskje har mellom øra. mulig de ikke får noe hjemme, men da kan det hende at det har sine grunner... sex er ikke noe man kan forsyne seg med som maten i kjøleskapet. enkelte dustehuer tror det og overfører det til et rølpete julebord.
yana
21.12.00 11:25
takk for svar,kbaktus - det er nok det det er
alt for mange tror det bare er å forsyne seg uten hensyn
og resepekt for det andre kjønn. det er vel det som overrasker
meg mest og som gjør at hvertfall jeg reagerer med avsky mot slik
oppførsel.
oslodub
oslodubInnlegg: 22
23.12.00 12:17
ikke det at jeg er uenig i det du sier om menn som blir temmelig frampå i julebordstida... det er helt rett.... men det mangler ikke på de samme kvinnene rundt om... og det er ikke mye mer behagelig å ha en 35-40 årig dame hengende rundt med kjolen ganske på halv tolv - sprit ånde, lebestift litt her og der og blank i blikket.... bare nevner det, ikke som et forsvar av mennn men som en inkludering av kvinner i samme bås..

;-)
hcj
hcjInnlegg: 1622
23.12.00 14:59
Har prata med en del mannfolk som søker elskerinne, og de vanligste grunnene er at de vil; utforske sexlivet eller at de får for lite hjemme. I tillegg er det de som egentlig får nok hjemme, men som trenger enda mer. Tenker da på de som ikke nøyer seg med f.eks 2 ganger om dagen. En jeg har prata mye med sier han blir kåtere og kåtere jo fullere han blir..

hcj
klinkokko
klinkokkoInnlegg: 246
23.12.00 18:27
For å være ærlig så har jeg knulla 3 gifte damer på julebordene iår. Som single mann er det skikkelig bra å gå på sjekkern i disse førjulstider.
Kvinfolka trenger vel litt forandring de og, og når sjansen byr seg, ektemannen er dritings, sovna eller reist hjem,da er jeg der.

Klinkokko(Guds gave til kvinnen)
zygote3
zygote3Innlegg: 19
24.12.00 00:05
hei
cruyff14
cruyff14Innlegg: 8329
29.12.00 01:55
De gangene jeg dro ut paa fredagene i en by i Norge var det saa mange eldre damer(35-45)som lette etter yngre gutter at for det meste dro jeg tidlig jeg for aa ikke bli uvel..
Ikke at eldre damer er noe fryktelig faelt,men som en annen nevnte her..sprit aande,kjolen halveis paa,og hendene overalt.

14 tror nok bare eldre folk blir saann jeg..
moelby
moelbyInnlegg: 528
29.12.00 02:27
Som flere andre har vært inne på tror jeg ikke kvinner er så mye bedre. Følgende artikkel er hentet fra Nettavisen (den har forøvrig vært postet tidligere her på siden i en lignende debatt).
Generelt er jeg skeptisk til sannhetsgehalten i spørreundersøkelser, men et fnugg av virkelighet må vel være representert:

---------------------------------------
6 AV 10 HAR HATT SEX MED KOLLEGA

60 prosent av kvinnelige arbeidstakere har ligget med en mannlig kollega. Enda flere innrømmer at de flørter på jobben.

En ny studie, der 2000 britiske kvinner mellom 18 og 35 år er blitt spurt, viser at minst 82 prosent av kvinnene flørter med attraktive mannlige kolleger. Det melder nyhetsbyrået PA.

SATSER PÅ SJEFEN

I denne sammenhengen er åpenbart «attraktivt» synomynt med å være sjef, ettersom en femtedel svarer at de er klar for sex hvis det fører til forfremmelse.

To av ti hevder at de har ligget med sin nåværende eller forrige sjef, og 15 prosent har sogar giftet seg med sjefen. På den andre siden sier 47 prosent at det stoppet med en flørt.

ANGRER IKKE

Kvinnene ligger også med kollegene uten anger. Bare åtte prosent tror at sex har ødelagt jobbmessige relasjoner, mens 58 prosent sier at det ikke hadde noen negative følger i det hele tatt.

Når damene først er klare, lar de seg ikke stoppe av tid og sted: 25 prosent har hatt sex på kontoret, 16 prosent hjemme hos henne, 12 prosent på pulten til sjefen og 4 prosent i et skap på kontoret.

Høytid for hyrdestunder er rundt juletider, og 34 prosent innrømmer at de er blitt «ekstremt fulle» på julebordet.
connie1
connie1Innlegg: 87
30.12.00 02:22
det hadde vært så moro å lest ETT seriøst innlegg av deg. (Lurer forresten på om jeg leste ett en gang - om noe fuglegreier...) Det går jo aldri ann å ta deg alvorlig.
Connie
klinkokko
klinkokkoInnlegg: 246
30.12.00 18:24
Heisann Connie
Dette er facts altså, kors på halsen.
Du tar meg ikke særlig seriøst, neivel men alikevel ha en fortsatt god Jul og et riktig godt nyttår...

Klem fra Klinkokko, som har vært fyllesjuk i hele dag. Forrige natts sjekkerunde ble noe preget av promille og sjekkingen gikk deretter.
jotul
jotulInnlegg: 8423
02.01.01 13:23
seffer'n! for hver mann som får for lite hjemme, så er det en hustru som også får for lite hjemme.

eller var jeg dum nå?

Jøtul
jotul
jotulInnlegg: 8423
02.01.01 13:37
hvis noen er frempå, så er det vel bare kult for dem? det eneste vedkommende "risikerer" med en slik adferd, er å få seg et ligg, og det er jo ikke å forakte..

vi er alle mer eller mindre kåte og ute etter et ligg. slik sett tenker vi alle med det som er mellom beina. noen tør å innrømme det, andre tør ikke. synd for de sistnevnte, som lever sitt liv som et stort narrespill der de liksom har lært å "styre seg". og, tro meg, det er ingenting vi nordmenn er så flinke til som å "styre oss". derfor kommer ofte alle følelsene frem i fylla, på julebordet med jobben. og i syden, da, selvfølgelig.

"forsyne seg"?? stoler du ikke på at folk har lært seg å si nei, eller? "nei!" det er ikke verre..

på meg virker du som en typisk "kvinne som har fått nok av innpåslitne menn". det er hvertfall magefølelsen jeg sitter igjen med etter å ha lest det foraktsfulle innlegget ditt. jeg kan sikkert ta feil, for alt jeg vet kan du være en mann. si fra hvis jeg er helt på jordet. men uansett skjønner jeg ikke hvorfor du er så sabla opptatt av å "styre driftene". er ikke driftene til for å utfoldes?

hilsen Jøtul
sinnsyk
sinnsykInnlegg: 5
27.03.01 11:45
Hadde du prøvd deg på dama mi hadde du fått gjennomgått
tek1
tek1Innlegg: 14
31.03.01 07:55
Nei man må ikke det. Etter min mening er det kun den part involvert i forholdet som bedriver hor.
tek1
tek1Innlegg: 14
31.03.01 07:58
Begjær kontrolleres ikke av vilje visst du ikke har en meget sterk vilje eller er veldig lat. Jeg er veldig lat derfor er jeg heller ikke utro. Visst jeg en gang skulle bestemme meg for ikke å være så veldig lat kan det godt hende jeg er utro istedet.
Ps har barn noen for meg der ute???
drkrutt
drkruttInnlegg: 1442
23.05.01 10:50
Går ut fra at du var jenten han prøvde å sjekke opp da?

Hvis han ikkje får det han vil hjemme så bør han vurdere å ta ut seperasjon.
Det er ingen vits å fortsette et forhold bare for forholdet sin skyld. Kanskje
konene hans er av eksakt samme oppfatning (at hun ikkje får det hun vil ha
hjemme) ... kanskje det var til begges beste at de gikk fra hverandre?
Felles barn trenger ikkje å bli skadelidende heller av et samlivsbrudd så lenge
foreldrene kan oppføre seg som ansvarlige voksne og skilles som venner
fremfor å hisse til krig og bruke ungene sine mot hverandre i fronten.

Men som et direkte svar på spørsmålet ditt:
Menn er nok ikkje noe mer desperat enn kvinner på sjekkefronten. Det er bare
det at noen (menn som kvinner) ikkje klarer å innse når et forhold ikkje lenger
er liv laga ... og etter min mening så bør en iallefall avslutte det en har før en
begynner på noe nytt. Alt annet er urettferdig mot partneren ...

Dr. Krutt
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg