Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hun vil ut av ekteskapet pga mitt uhell.

karlheinz8
karlheinz8Innlegg: 299
05.01.04 10:45
Hei alle sammen!

For noen dager fortalte jeg dere om hendelsen da jeg hadde utrosex med 5 jenter. Nå har tilfeldigvis kona mi fått vite om det av en eller annen merkelig grunn. Hun nekter å godta unnskylningen min og sier hun vil skilles. Jeg er mildt sagt rystet!! Jeg mener hun er litt vel drastisk om jeg skal være ærlig. Bare fordi jeg har hatt et svagt øyeblikk og hygget meg litt bak hennes rygg noen timer, så trenger hun vel ikke å skylle ned 8 års ekteskap rett i dass. Jeg er meget fortvilet og selv om jeg angrer litt av den uheldige episoden så tror jeg at hun til slutt vil ta til vett å tilgi meg. Hvis hun virkelig mener det hun sier har jeg allerede et par jenter som vil ta over hennes rolle, men likevel er det hun jeg vil ha. Hun er jo tross alt mor til mine barn i tillegg til å være en fantastisk husmor. Neste gang jeg skal ha et lite sidesprang skal jeg holde meg til en kvinne av gangen og det skal være i en annen by, det er en ting som er sikkert!!

Håper noen kan gi meg noen tips om hvordan jeg skal få denne situasjonen til å gli unna lettest mulig for min del.

Mvh bekymret mann.
enkelte
enkelteInnlegg: 1488
05.01.04 11:21
enkelte tror hun bare prøver å skremmer deg.

Hvilken kvinne med vettet i behold ville vel i fullt alvor finne på å forlate en hingst som deg?
Nei, har man først tilgang på slike godsaker gir man ikke slipp sånn helt uten videre.

Skorpion75
Skorpion75Innlegg: 411
05.01.04 11:39
Jeg håper virkelig hun går fra deg! Du fortjener ikke henne i det hele tatt! Hadde du i det minste vist litt anger!!!!!!!!! Du prater jo bare om "neste gang jeg er utro"
Jada, du klarer vel ikke tilfredstille henne på noen områder er jeg redd! Hva hvis det var hun som gjorde dette mot deg!?!?!?!
Hvor dum går det egentlig ann å bli??
Coolcool
CoolcoolInnlegg: 440
05.01.04 21:32
Du blir bare dummere og dummere, Karlheinz....

12431
12431Innlegg: 2897
06.01.04 17:56
du er en tufs KarlHeinz8. spør du hvorfor jeg synes du er en tufs, blir du bare mer tufs for meg. det kommer utrolig mye dritt ut av kjeften din, og jeg er glad kona di vil skilles. hvis du vil ha utroskap for rushet av det, var det å gifte seg dumt. face it! du liker ikke ekteskapet mer enn det kona di gjør.
Maxim
MaximInnlegg: 6565
06.01.04 18:50
Ser på Karlheinz sitt innlegg som ren underholdning på en ellers så grå og snøtung januarkveld... Ta det for hva det er folkens.

Maxim

www.realmadrid.no
(må gjøre reklame for dette nettstedet. De ansvarlige gjør en kjempejobb...)
ygir
ygirInnlegg: 1264
07.01.04 15:17
nå må da folk slutte å være så seriøse overalt!! karlheinz gjør arbeidsdagen min vesentlig kortere med sine fantastiske innlegg! no need to say more
lottis
lottisInnlegg: 1
09.01.04 15:02
Jeg håper din kone forlater deg, du fortjener ikke å ha en slik kone når du er utro med henne. du kan ikke elske henne når du er utro.Det er et tegn på at hun ikke betyr noe for deg. En man som deg med barn/famile, burde tenkt såpass at du ikke skulle ha vært utro.

Håper virkelig at du går fra deg.

Gå rundt å koz deg med de andre billige damene du holder på med.

Slik at din kone kan finne seg en skikkelig man.
Sweet
SweetInnlegg: 72
11.01.04 19:40
Jeg er enig med ALLE da andre!!! HÅper virkelig konen din forlater deg!!!!!! Også med fem stykker da.....herregud!!!! Du må jo klare og beherske deg...du var jo gift jo....Det er DU som roter bort det "perfekte" ekteskapet.............Du har dritet deg ut totalt
kanutten85
kanutten85Innlegg: 20614
11.01.04 21:42
Hmm... Har det virkelig ikke falt folket inn at Karlheinz ikke er direkte alvorlig, men bare morer seg med å provosere? *flirer litt* ..Dere må ikke ta alt så bokstavelig ;o)
lonelh
lonelhInnlegg: 92
12.01.04 12:03
Situasjonen som er oppstått er det du som har laget. Du spør om tips som kan få dette til å "gli unna lettest mulig for din del".... Vet ikke om der finnes råd for slike som deg. Ikke virker du særlig ansvarlig og hele situasjonen fraskriver du jo deg. Så du hadde skrevet om din kone en annen plass også, der du beskriver hennes kropp (som forøvrig har båret frem barn) og der du vil sende henne til en plastikk-kirurg. For meg virker du som en bortsjemt guttunge, som er blitt lei "leken" sin og som derfor ser det som sin rett å skaffe seg nye "leker". Det beste rådet til deg må være BLI VOKSEN ! Du svarer jo heller ikke på de innlegg som er gitt som svar på din forespørsel, så jeg vet ikke om denne historien din kanskje er oppdiktet svada. Det ville i så fall være en lettelse, da med tanke på din "kone". Ingen fortjender en slik type som deg.

Mvh: Meg.
oyssles
oysslesInnlegg: 978
12.01.04 12:22
Høres ut som et jævlig bra uhell!
Vil vel si at du fortjener akkurat det hu gjør mot deg, syns i tilegg synd på barna dine og kona di....... Hu burde ikke tilgi deg hvis du har tenkt å gjøre det igjen i hvertfall!
arabergirl
arabergirlInnlegg: 8
12.01.04 20:15
Hmm du skriver som om du ikke elsker din kone,eneste grunnen til at du fortsatt er gift med hu er fordi "hu er mor til dine barn".. Og hvorfor i Guds navn greier ikke du å holde deg til hun??
Bare tenk viss hu hadde "hygget" seg bak din rygg hvordan ville du du ha reagert??
arabergirl
12.01.04 20:15
Hmm du skriver som om du ikke elsker din kone,eneste grunnen til at du fortsatt er gift med hu er fordi "hu er mor til dine barn".. Og hvorfor i Guds navn greier ikke du å holde deg til hun??
Bare tenk viss hu hadde "hygget" seg bak din rygg hvordan ville du du ha reagert??
AbuDhabi
AbuDhabiInnlegg: 6056
12.01.04 20:18
Når du kommer hjem så tar du å legger henne på fanget og riser henne på stumpen til rompa hennes blir rød og så forteller du henne at hun skal bli der. Så setter du henne til å lage mat til deg.
arabergirl
12.01.04 20:24
Hmm du skriver som om du ikke elsker din kone?? Som om den eneste grunnen til at du fortsatt holder sammen med hu er at hu er "mor til dine barn"??
Hva hadde du tenkt viss hun hadde hygget seg bak din rygg?? Tenk på det først før du tar flere hygge runder...
arabergirl
12.01.04 20:24
Hmm du skriver som om du ikke elsker din kone?? Som om den eneste grunnen til at du fortsatt holder sammen med hu er at hu er "mor til dine barn"??
Hva hadde du tenkt viss hun hadde hygget seg bak din rygg?? Tenk på det først før du tar flere hygge runder...
*Never say u love me from the start if u know u gonna break my heart*
johnnyg
johnnygInnlegg: 815
15.01.04 09:35

Haha, tror dere på det han skriver da?
Det er med 92,333% sannsynlighet at denne personen er jomfru, og bruker nettet her for å kunne fremstå som en superelsker.
Sannheten er nok heeeelt over på den andre siden av skalaen for stakkars karlheinz :-)
Karlheinz har aldri fått bruke lillekarl på denne måten, og er fortvilet...

Puledukker er å få kjøpt på kondomeriet. Tror ikke de koster så mye karlheinz...
jensi
jensiInnlegg: 3227
25.01.04 13:56
LOL @ alle dere som ikke skjønner at karlheinz køddeer..

+++++++++++++++++++++++++++
++++PALESTINA FOR JØDER++++
+++++++++++++++++++++++++++
Otard1
Otard1Innlegg: 145
27.01.04 10:36
Sweet skrev:
Også med fem stykker da.....herregud!!!!

Har ikke kallemann hatt over tusen damer da?

Otard XO...mmmmmmm.
andedrett
andedrettInnlegg: 29
28.01.04 13:04
til karlheinz8
Er du gift med en hjernedød robot fra rommet som deg selv? like barn leker best!!!
eller oppblåsbarbara som luften snart går ut fra?? Tror egentlig du er en gammel gnien ungkar som aldri har fått pels på knaggen, ingen kan vel bli betatt av en skrytete blei som deg!!! SØK HJELP....
metclub
metclubInnlegg: 2584
30.01.04 14:04
arabergirl skrev:

Hva er det du holder på med a??`Trenger ikke skrive samme ting flere ganger for å få gjennom poenget ditt...

Forøvrig: Go Karl Go!!!!!!!

Fighting for peace is like fucking for virginity
diminuendo
diminuendoInnlegg: 214
30.01.04 15:46
Er Karlheinz8 sikker på at det bare var fem stykker? Ryktene sier at det var noen flere damer med der ja......
Saeria
SaeriaInnlegg: 424
01.02.04 19:02
Uff. Nei dette var ikke hyggelig, karlheinz.
Det skulle bare mangle kona til en mann av ditt kaliber så bort fra en tåpelig utroskapshendelse. Det eneste jeg kan råde deg til er å være ekstra oppmerksom på din kone. Ikke slå på kvalitetsberteradaren så mange ganger de nærmeste 14 dagene, og lat som om du angrer fryktelig..

:D

Og til dere som ler av de som tror på karlheinz..det er ikke lett å vite hva man skal tro når man er ny her... :)
Shqiptar
ShqiptarInnlegg: 6
06.02.04 09:15
Nei da,hopper at ho forlater ikke deg hvis du skal aldri vara utro mer da ikke en annen by heller.Jeg er fra Østfold og en jeg var sammen med var fra Tromsø men likevel ble det kjent det hjelper ikke med å vara utro i en annen by heller. Jeg har lært meg noe som sier at ALDRI MER UTRO.
minipam
minipamInnlegg: 3
06.02.04 10:13
hei du. hvis du ikke vil kaste bort 8 års ekteskap så burde du aldri vært utro. jeg synes det er utrolig at du vil at kona di skal tilgi deg. det finnes ingen tilgivelse for utroskap, og ihvertfall ikke med fem stykker. at du i også har planlagt ditt neste sidesprang er helt rystende. det er lov å bruke det hodet som sitter øverst på kroppen noen ganger. for å være helt ærlig så synes jeg at du fortjener det som har hendt deg. du burde tenke litt mere på hva du foretar deg. og at du tenker at hvis hun vil skilles så har du allerede et par stykker som vil ha deg er jo skremmende. det beviser jo bare at du kommer til å være utro flere ganger. hvis du så forferdelig har lyst på et par sidesprang nå og da så burde du forbli singel eller finne deg ei som aksepterer at mannen hennes er utro opptil flere ganger gjennom ekteskapet. så mitt råd til deg er å akseptere at kona di vil skilles, for som sagt finnes det ingen tilgivelse for utroskap.
minipam
06.02.04 10:16
hei du. hvis du ikke vil kaste bort 8 års ekteskap så burde du aldri vært utro. jeg synes det er utrolig at du vil at kona di skal tilgi deg. det finnes ingen tilgivelse for utroskap, og ihvertfall ikke med fem stykker. at du i også har planlagt ditt neste sidesprang er helt rystende. det er lov å bruke det hodet som sitter øverst på kroppen noen ganger. for å være helt ærlig så synes jeg at du fortjener det som har hendt deg. du burde tenke litt mere på hva du foretar deg. og at du tenker at hvis hun vil skilles så har du allerede et par stykker som vil ha deg er jo skremmende. det beviser jo bare at du kommer til å være utro flere ganger. hvis du så forferdelig har lyst på et par sidesprang nå og da så burde du forbli singel eller finne deg ei som aksepterer at mannen hennes er utro opptil flere ganger gjennom ekteskapet. så mitt råd til deg er å akseptere at kona di vil skilles, for som sagt finnes det ingen tilgivelse for utroskap.
minipam
06.02.04 10:19

mvh ei som synes at utro men burde kastreses på den mest brutale måten man kan tenke seg.
diminuendo
diminuendoInnlegg: 214
06.02.04 14:51
Vil bare opplyse om at karlheinz8 er en kar som jeg har stor tiltro til og som jeg beundrer for å gi oss gode historier fra virkeligheten.
gullbrø
gullbrøInnlegg: 106
16.02.04 08:13
Det beste råd jeg kan gi er at du holder deg til proffe damer. Disse som er ute etter et "forhold" er livsfarlige for ekteskapet. Husk at fagfolk er fagfolk!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg