Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

utroskap.. bigbrother... mennesker... alle oss.

Neverton
NevertonInnlegg: 6207
28.03.01 11:55
Utroskap... BigBrother.. Anne-M... mennesker...

På EN måte er det vel bra at noen på "tv" også kunne gjøre noe dumt som utroskap. Det er tross alt ikke noe som er sjeldent og enda klarer ikke mennesker å snakke om det.. eller godta at det faktisk er noe som skjer!!

Alle gjør feil i livet! ALLE! Før eller senere! Større eller mindre!
Hvorfor skal det være mer vanlig og akseptabelt at noen dreit seg i med å f.eks krasje en helt ny bil.. enn hvis noen blir tiltrukket av noen og dummer seg ut... Svikter seg selv og mest av alt kjæresten som er den uskyldige parten i dette!!

Jeg sier IKKE at det er akseptabelt å være utro! Fordrar ikke utroskap!! Fordrar ikke folk som lyger heller.. Det verste jeg vet er folk som sårer andre! Uansett hvordan! Har selv opplevd at ei jeg var i lag med var utro.. frykten for at det skjer igjen med den dama jeg nå er sammen med, vil det kanskje bestandig være litt igjen av.. derfor: SLUTT OG LEK MED ANDRES FØLELSER OG LIV!!! Det gjelder oss alle.. samfunnets utvikling er skummel spør du meg. Vi tenker mindre på hverandre og sårer/svikter hverandre som om vi ikke bryr oss om at det mennesket kanskje kommer til å slite med det resten av livet!

Synes bare ikke vi skal oppføre seg som om VI er så mye bedre. Det er tross alt mange som har opplevd at noen har vært utro mot de.. og de personene.. ja de er sikkert ikke bare forsvunnet fra jordensoverflate.

Derfor ville jeg prøvd å behandle Anne-Mona som et normalt menneske.. tror ikke jeg hadde klart det.. mest pga at det virket på meg som om hun ikke angret eller brydde seg om typen og det hun faktisk hadde gjort mot han. Hun brydde seg bare om seg selv virket det på meg..

Vil bare oppfordre alle til å behandle Anne-Mona på en måte som alle mennesker fortjener.. Med respekt og ikke gjøre noe for å skade/såre henne. Tross alt.. Tenk hvis alle viste om din største tabbe og gjorde den størst mulig.. Hva da? Har liksom ikke akkurat du gjort noen feil i livet som du er gla ikke alle sammen ripper opp i.
Hvis Anne-Mona får problemer av dette er det Hennes egen feil og alle seerene som har gjort det de kunne for å skade henne.

Syntes i går at hun var den største (/))( på jord.. men jeg vil iallefall prøve å beherske meg for at hun skal kunne leve livet sitt mest mulig vanlig etterpå. Håper alle respekterer at det er et menneskes-liv vi snakker om her.. ikke en skuespiller.
Kjeft på henne mens hun er i Bigbrother.. når hun er kommet ut. La hun slippe å bli uthengt..
Selv om det kanskje ikke er lett..

-Neverton-
(som må si at jeg syntes Anne-Mona ikke kunne oppført seg dummere.. hverken med det hun gjorde.. eller måten hun taklet det på etterpå.. Virket ikke som om hun var noe lei seg pga kjæresten nei.. Virket på meg som om hun har gjort det før og kjæresten er altfor god for henne. Det er lov å gjøre feil.. men fy f.... da må man også gjøre opp for de, iallefall prøve hardt(!) og det er ikke alle feil som er mulig å gjøre opp for!!)
Marauder2001
Marauder2001Innlegg: 12860
02.04.01 13:26
Det inntrykket jeg fikk, i hvertfall etter samtalen mellom Anne Mona og Anita er vel at hun egentlig ikke er klar for å slå seg til ro, noe typen hennes tydeligvis gjerne vil at hun skal være. Og da synes jeg ærlig talt at det er bedre at han får seg en trøkk nå enn at hun skal evt. gi slipp på sin egen frihet til å gjøre hva hun vil før hun er klar for det. Om han er verd å spare på vil hun finne ut det og komme tilbake til ham, hvis ikke er det bare bra at hun oppdaget det før hun er gift og har to unger.
:o)
kbaktus
kbaktusInnlegg: 1526
14.04.01 09:06
Hvis jeg hadde vært kjæresten til Anne Mona som satt utenfor Big Brother, hadde jeg klikka fullstendig. Men det er akkurat i dette tilfellet også viktig å tenke på at utro i Big Brother-huset ikke nødvendigvis er det helt det samme som utro i "real life". Med dette er ikke Anne Mona unnskyldt. Det hun har gjort er forferdelig, men hvis det kan sies noe til hennes forsvar er det dette. Miljøet i Big Brother-huset er så isolert og spesielt at det vil bli et sterkt "oss og dem"-skille mellom utenomverden og Big Brother-verden. Man må alltid huske på at en sak har minst to sider, to aspekter, to argumenter. Sett fra Anne Monas synsvinkel og fra vår synsvinkel utenfor Big Brother-verdenen.

K.Baktus
Klikk for å gå tilbake til toppen