Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

En liten ting jeg lurer på..... :-)

azona
azonaInnlegg: 162
28.04.01 15:31
Hvordan mange folk kan være så frisinnet og ha sex med hvem dem vil, og fortsatt være glad i den som dem er sammen med, kanskje er gift med og har barn med. Jeg digger denne livsstilen, deres frie syn på livet, men jeg vil aldri dele min kjære med noen andre. Ikke at jeg har noen kjære akkurat nå, men du skjønner sikkert poenget.

Hadde det ikke vært for moralistiske prinsipper og annet vås å vrøvvel, så hadde jeg helt klart vært en freelanser jeg også, delt av meg til andre, og tatt av andre det dem vil gi meg. er det galt å leve ett slikt liv? Betyr ikke utroskap noe i den sammenheng?

Utroskap er vel stort sett bare ekte i de tilfeller der den andre parten ikke får vite om det? Jeg mener.. Mange forhold er basert på åpenhet og ærlighet. Har man en dame på si, så er det bare å fortelle partneren det, og da er det liksom greit. Mens mange igjen blir så sykelig sjalu på at mannen/damen man er sammen med har en annen, at hun/han rett og slett går ut og hevner seg på kjæresten sin, ved å være utro, og på den måten føle seg som skitt i tillegg til å føle seg forlatt..

jeg skjønner ikke logikken rundt dette. Seriøst..
utroskap SUX! Jeg har dumpa fire jenter for dem var utro. Jeg har savnet dem dritmasse og vært utrolig glad i dem alle, men hello! En plass går grensen. Jeg tilga ett sidesprang til den ene jenta, fordi hun var så grei og fortalte meg det. Men jeg sa også: skjer det igjen, så kan du se langt etter oss..

Helga etter var det over, og hun ba og gråt fordi hun hadde vært så dum å lettlurt..

Vel vel, jeg går vel fri for plass her snart, men en ting til slutt. Elsk og ær din neste, ta vare på det dere har, og ikke fall for fristelsen til å prøve noe nytt, noen andre som ikke er med i avtalen som du og din partner har. Alt går an å prate om, stoler man fullt og helt på hverandre, så er det ikke noen tvil om at man kommer langt meg kommunikasjon og åpenhet for hverandre.

AzonA
deco
decoInnlegg: 87
07.05.01 21:28
Jeg har gitt opp,heldighvis har jeg ikke et stygt utseendet.
makaay
makaayInnlegg: 28
13.05.01 21:27
jeg vil bare si en ting...! det er at jeg er helt enig med deg! alt du skriver er jeg faktisk enig i! grunnen til at jeg ville svare på dette er at d er som om jeg skulle skrivd det selv.....seriøst asså...jeg var sjukt enig i alt!

adios!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg