Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ja til utroskap!

schizofren
schizofrenInnlegg: 210
27.04.05 17:56
Synes det er helt OK å være utro hvis du er en MANN. Har noe med naturvitenskapen å gjøre.. lyst!, vi har større behov en jentene!!.

Damene derimot må holde seg monog. Dem har ikke det samme behovet som oss.
Dem burde egentlig også lære seg til å si minst mulig. 2-3 setninger er egentlig alt dem burde kunne si. eks "ja herre", "noe mer herrre", "maten er ferdig herre".

caktus
caktusInnlegg: 12817
27.04.05 18:01
Onanering er ikke utroskap.

At du er vant til å rope på mamma etter flere brødskiver med sjokoladepålegg, blir det slutt med den dagen du flytter på hybel. Men heller ikke der er onanering utroskap
Rosejenta
RosejentaInnlegg: 3465
27.04.05 18:03
.............hvis alle damer skal være monogame, blir det svært lite kvinnfolk for dere mannfolk å være utro med da:) Har du vurdert den tanken?

Ellers så er de tre setningene du nevner helt standard i et s/m-forhold, men i tilfelle du er så umoden at du ikke vet det, så er det faktisk kun et svært lite mindretall som lever i slike forhold.)

Og siden du tydeligvis har slike intresser, så er det bare å hut deg over til hjemmesidene til SMil, hvor du garantert vil finne dine likesinnede;)
TøttTøtt
TøttTøttInnlegg: 21229
27.04.05 18:16
Hm. du rakk å si det meste før jeg rakk, caktus. =)

*Gnafs gnafs*
FCLynOslo
FCLynOsloInnlegg: 1612
02.05.05 15:58
nei til utroskap her!!!
Nordvang
NordvangInnlegg: 5
07.05.05 01:22
Enig utroskap er noe dritt.
Impetus
ImpetusInnlegg: 94
09.05.05 18:38

Så seriøs og flott du er, schizofren.
Lær deg forøvrig å bruke komma... "Ja, herre", "Noe mer, herre" (På den siste droppet jeg en r på, da jeg er ganske sikker på at "herre" skrives med kun to r'er.)

Mvh Impetus :)
Tussejente
TussejenteInnlegg: 14
14.05.05 17:04
Teiteste og barnsligste jeg har lest på lang tid.
Her i huset er det jeg som har størst behov.Jeg= DAME.Jeg har så pass vett i skallen at jeg ikke lar det gå utover hele familielivet.'

Herregud, hvor kommer du fra?
-Angel-
-Angel-Innlegg: 10
03.11.05 09:20
navnet ditt sier allt!!!
zagadka
zagadkaInnlegg: 2112
03.11.05 09:59
"schizofren skrev:
Synes det er helt OK å være utro hvis du er en MANN. Har noe med naturvitenskapen å gjøre.. lyst!, vi har større behov en jentene!!."

Det er jo dette som skiller oss fra dyrene, vi er i stand til å ta valg.
Unnskyldninger om at "vi er sånn fra naturens side" er fullstendig blåste.
lille_meg
lille_megInnlegg: 1
07.11.05 13:21
jeg synes du har et utrolig lite mennesklig innlegg om utroskap. hvorfor er det greit at gutter er utro og ikke jenter? det er jo helt feil? og hvorfor skal kvinnene tjene mannen slik du beskriver? hvorfro ikke motsatt?
Unda
UndaInnlegg: 601
09.11.05 19:28
Største pisspreiket jeg har hørt noen gang.
a290
a290Innlegg: 185
10.11.05 15:45
rosejenta
enig med deg
LiLCarey
LiLCareyInnlegg: 5
11.01.07 22:52
dummeste jeg har hørt..rett og slett!! INGEN SKAL VÆRE UTRO I FORHOLD FOR FAEN I HELVETTE!!!!!!!!!:;P
crispin
crispinInnlegg: 449
20.02.07 05:18
Var jo ikke morsomt en gang.
Tingeling_1
Tingeling_1Innlegg: 137
21.02.07 17:51
schizofren skrev:
Synes det er helt OK å være utro hvis du er en MANN. Har noe med naturvitenskapen å gjøre.. lyst!, vi har større behov en jentene!!. Damene derimot må holde seg monog. Dem har ikke det samme behovet som oss.
Dem burde egentlig også lære seg til å si minst mulig. 2-3 setninger er egentlig alt dem burde kunne si. eks "ja herre", "noe mer herrre", "maten er ferdig herre".

Hos meg er det andre veien....der har jeg typen i halsbånd,og løpestrengen går mellom soverommet,kjøkkenet,og vaskerommet....
Akasha_6
Akasha_6Innlegg: 97
15.03.07 00:45
schizofren
la meg bare le av innlegget ditt her. Eg tror neppe du mener dette vel? det er jo steinalders tanke!

Det er ikke OK å være utro "PERIOD!!" om man er mann eller kvinne
mann har ikke større behov enn jentene, eg har like mye behov eller mer!!! (ikke at eg er sex gale men elsker å ha sex! det er HOT og det er gøy!)

Og snakke om " ja, herre, noe mer, herre..." HALLOOOOOOOOO I LUKKEN!? er du helt mongo at du ikke klare å gjøre ting selv? kvinner er ikke noe tjener!!!

arrgggggghhhhhhhh blir helt sjokkert av folk som tenker slik! at det går ann...
E_23
E_23Innlegg: 31
06.01.08 10:25
hellt enig zagadka..
me er tydligvis noen folk som ikke har fått det med seg enda,så da er de vel noen dyr da.. det er den mest idiotiske uskyldningen jeg har hørt.

Menn TENKER mer på sex en den gjennomsnitelige kvinne, de har ikke med det større lyst. er bare at kvinner har mer en èn tanke gang kasnje. sier ikke at alle menn er sånn,men desverre er FOR mange menn sånn.

så det som er vitenskapelig bevist er at menn TENKER mer på¨sex, IKKE har mer lyst.
finn all fakta før man åpner munnen sin tror jeg...
Olava
OlavaInnlegg: 1504
06.01.08 17:08
Ja til utroskap!

Men bare hvis begge parter er enig om dette, og selvsagt gjelder dette begge kjønn.

ole666
ole666Innlegg: 66
29.04.08 08:16
Hei dær schizofren IQ-okse.................;

Du sier det er "OK" å være utro viss du er en MANN...... jaavell??!!??!?...;

Men vet du att.; skal en mann være utro,,, så må det også være en KVINNE dær!!

Vreng hjærnen din litt nå DIN DOTT!!!!! ............. (-;

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg