Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hun ga nummeret sitt til en på byen

ITvil
ITvilInnlegg: 368
13.03.06 11:27
Hva i h*elvete betyr dette? Sitter her nå og er både sint og skuffa. Er sikkert ikke den eneste her inne som dette har hendt med. Kan noen gi meg noen råd på hva jeg skal gjøre?
Er veldig glad i henne, så å bare dompe henne (håper jeg) er uakutelt. Har vært sammen i et halvt år.
Hva er grunnen til dette? La merke til det når hun skrev med han i dag tidlig. Hva skal jeg gjøre når jeg ser henne igjen? Er løpet kjørt?

Tusen spørsmål her, er bare frustrert og håper noen kan hjelpe.
PeterCrouch
PeterCrouchInnlegg: 992
13.03.06 11:29
Ingen fare så sant hun ikke har gitt ham et annet nummer.
Canterbury
CanterburyInnlegg: 1251
13.03.06 11:30
Det er helt på grensa til utroskap, kanskje over grensa også. Her er det bare å gjøre det slutt, uansett om dette er uaktuelt for deg.

Du kan fort havne i en ond sirkel her, der du bare ender opp med å finne deg i det meste. DUMP!
thomas007
thomas007Innlegg: 2402
13.03.06 11:34
Helt uakseptabelt. Be henne om å kutte ut kontakt, eller dump henne.
PeterCrouch
13.03.06 11:36
Herregud. La nå kjerringa få forklare seg først!
J Nissen
J NissenInnlegg: 46560
13.03.06 11:38
Hun må da kunne snakke med andre personer av motsatt kjønn enn deg vel???
PeterCrouch
13.03.06 11:39
Enig med deg J Nissen.
ITvil
13.03.06 12:04
Fyren det er snakk om er bartender der hun hadde vært, drita på sprit og danset på baren. Det er vel neppe snakk om et nytt vennskapsbånd som knyttes?
Men får se hva som skjer i kveld... Har bare en vond følelse jeg ikke liker i kroppen.
Canterbury
CanterburyInnlegg: 1251
13.03.06 12:05
Haha danset på bordet?

Hva slags aldersklasse er dere i? Det kan hjelpe oss å komme med en slags dom.
ITvil
13.03.06 12:07
Begge er 19
Ginger1
Ginger1Innlegg: 17882
13.03.06 17:20
Å gi nummeret sitt er ikke så farlig, synes jeg... Det er sånn man kan gjøre når man er i godt humør uten å ha noen baktanker med det.
Litt verre at hun har opprettet kontakt, og holder kontakten... Men det KAN jo være en ny venn, bare.... umm...
ikteivi
ikteiviInnlegg: 865
15.03.06 14:40
hva skjedde videre?
Aussiepool
AussiepoolInnlegg: 2617
15.03.06 14:41
Ikke bra, ikke bra.
ikteivi
ikteiviInnlegg: 865
15.03.06 17:54
å så bra! Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg krevd det samme :D
Juninho
JuninhoInnlegg: 2580
21.03.06 17:32
Du får seff en jævlig følelse i deg, men bare tenk som så at så lenge de bare skriver til hverandre er ingen fare skjedd. I tillegg bør du gjøre som hun, nemlig pelme i deg gin og tonic, og skaffe deg et nummer på byen (helst telefonnr!).

Så må du på en diskret og indirekte måte gjøre kjæresten din sjalu (ved å f.eks. sende sms med denne jenta). Til syvende og sist kan det hende at kjæresten din blir sjalu og tar sjølkritikk for det hun gjorde, og kanskje lover hun at lignende ikke skal skje i framtida... Eller kanskje vil hun ha et åpent forhold.. hvis du ikke vil ha det, så må du jo seff gjøre noe drastisk.
muzzleofbees
muzzleofbeesInnlegg: 7400
21.03.06 17:34
"Canterbury skrev:
Det er helt på grensa til utroskap, kanskje over grensa også."

Du er sikkert en bra kjæreste...
Motornegro2
Motornegro2Innlegg: 1161
09.04.06 03:24
er litt mongo å gjøre ne slik ja... men er vel bare å prate om det og si at det ikke er greit for deg.
AntiSosialist1
AntiSosialist1Innlegg: 171
14.07.06 08:53
Har faktisk vært i akkuratt den samme situasjonen selv..Når slikt skjer er det ikkeno tvil er kjæreste skal IKKE gjøre sånn,du ser nå toppen av isfjellet.
Bli kvitt`a..det finnes nok av bra damer der ute.
Det er lett å være godtroende..og tilgi og tilgi..men er dama først av den sorten der finnes det ikke unskyldninger.

Jeg var borti ei som var sånn..var sammen i 3 måneder...hun påsto at hun var veldig sosial og likte å treffe nye venner..hu kom hjem med ett nummer i handa..den gang var jeg ung og godtroende..og fortsatte helt til jeg skjønte hvordan hun var.
Fikk også greie på av hennes tidligere x at hun også hadde vært utro mot han,noe hun bekreftet.
Finn en annen..godt råd..ei god jente gjør ALDRI sånn.
LeXUS_
LeXUS_Innlegg: 693
16.11.06 00:50
Vær en Mann.Dump henne og skaff en ny

Ikke noe å være bekymret ..
Superlion
SuperlionInnlegg: 106
27.02.07 16:09
Sannsynligvis har ho vært utro.. DUMP
kasper05
kasper05Innlegg: 156
08.03.07 10:28
Ser ikke helt problemet her jeg, jenter har vel like stor rett som gutter til å få venner av det motsatte kjønn?
Om dama mi gir bort nummeret sitt på byen så er ikke det noe problem for meg, men nå er ikke jeg så veldig sjalu av meg da men...
Behøver ikke bety noe detta, alle jenter som gutter har sikkert behov for litt oppmuntring, kanskje han ga ho noen komplimanger å fikk ho til å føle seg bra.
Alle liker jo det, kanskje ho synes han var hyggelig :)

Alle vil jo ha venner som viser at dem betyr noe for dem, ta det med ro du.
Om dem skal treffes så kan du jo spørre om å få bli med å hilse på han, da finner du ut om du har noe å bekymre deg over om hun sier nei :)

Men å begynne å beskylde henne for noe er dumt, alle mennesker har like rett til å gjøre som dem vil, du eier ikke dama di.
Vil hun gi bort nummeret sitt til noen så gjør ho det uten at du kan kjæfte eller bli forbanna på ho.
Skjønner at det kan såre men sånn er alle mennesker lagd.
Større kjangs for at forholdet ditt ryker om du begynner å bli eiesyk ovenfor ho, dere er også bare 19 år og sikkert ikke ferdig med å utforske alt mulig.

Neste gang er det kanskje du som får et nummer eller treffer ei jente å gi det bort til, er alltid litt spennende det selv om du er i et forhold.

Kos deg med dama og ikke bekymre deg. :)
Akasha_6
Akasha_6Innlegg: 97
28.03.07 11:21
OI SANN
eg trodde ikke dette kunne skje meg da, men eg faktisk ga nummeret til noen denne helga...
Og nei, det er ikke noe mellom oss. Gutta er søt men eg har ikke tenkt å gå noen steder med han! eg har jo type
at dette kunne skje meg! nei, nå må slutte å fordomme folk!!! :-)
Tingeling_1
Tingeling_1Innlegg: 137
30.03.07 17:35
ITvil skrev:
Hva i h*elvete betyr dette? Sitter her nå og er både sint og skuffa. Er sikkert ikke den eneste her inne som dette har hendt med. Kan noen gi meg noen råd på hva jeg skal gjøre?
Er veldig glad i henne, så å bare dompe henne (håper jeg) er uakutelt. Har vært sammen i et halvt år.
Hva er grunnen til dette? La merke til det når hun skrev med han i dag tidlig. Hva skal jeg gjøre når jeg ser henne igjen? Er løpet kjørt?
Tusen spørsmål her, er bare frustrert og håper noen kan hjelpe.

Uff buhu.....Skjerp deg og ta det som en mann!!! Sutrete guttunger er ikke sexy!!!
meri_4
meri_4Innlegg: 236
30.03.07 22:43
oi oi oi ikke bra
Xaykev
XaykevInnlegg: 473
31.03.07 04:53
Ta det som en mann ja...ikke noe å samle på, er du godtroende nå kommer det til å såre deg enda mer en vakker dag, stol på meg.
thrdmind
thrdmindInnlegg: 683
11.04.07 16:33
Jeg hadde hvertfall blitt dritforbanna
Tjodunn
TjodunnInnlegg: 363
31.05.07 01:31
bli kompis med han karen som fikk nr til dama de.... så introduserer du de til hverandre....
Viding
VidingInnlegg: 245
04.06.07 01:03
Jenta vil ha kukk, og ikke bare din men, mange sin kukk.
laererndin
laererndinInnlegg: 2269
04.06.07 01:12
19 år sier du? Disse følelsene du beskriver er kun forelskelse. Etter et halvt år har du ikke rukket å opparbeide deg så veldig dype føleleser ettersom dere fremdeles utforsker hverandre. La nå jenta få styre med sitt og konsentrer deg mer om deg selv. Ikke bli en sjalu mann som prøver å begrense omverdnen til den du er glad i. Jeg kan nesten med 100% sikkerhet si at dette er ikke dama du gifter deg med, men nyt heller rusen av å være ung og forelsket flere ganger. Først da vil du se hvilke verdier som er verdt å trakte etter.
erikksen
erikksenInnlegg: 2664
06.08.07 03:27
kasper05 skrev:
Ser ikke helt problemet her jeg, jenter har vel like stor rett som gutter til å få venner av det motsatte kjønn?

Venner med bartenderen? Så han kan lære henne noen drinkeoppskrifter? Newsflash Kaspergutt, bartendere er rimelig pop hos damene, og det er ikke oppskrifter som står i fokus...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg