Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Det finnes ikke noe som heter utroskap!

hsdropout
hsdropoutInnlegg: 820
23.03.06 12:05
Nå er jeg lei av jenter som skal prøve å forklare gutter at det å være utro er feil. De er jo det like mye selv! Og også må nevnes denne "sykelige" mistenksomheten hos enkelte jenter. Mitt siste forhold gikk til helsike nettopp pågrunn av det. Kjæresten min ble sur og skjelte meg ut bare fordi jeg ga klem til en vennine, hallo, GÅR DET ANN LIKSOM! Hvis man ikke har noe bevis for at kjæresten sin er utro eller har vært, så synes jeg man skal holde skikkelig kjeft og slutte å være så kontrollfreak!!! For hvis det er en ting jeg ikke tolererer, så er det jenter som er kontrollfreaks i forhold, og tro meg DE FINS...:-(
stellazzio80
stellazzio80Innlegg: 699
23.03.06 13:15
been there, done that, threw her out. ;)
hsdropout
25.03.06 19:27
Si noe mer, kom igjen folkens, say something!!!
cRaPsTaR
cRaPsTaRInnlegg: 9
26.03.06 13:39
ok... sats på alt annet en norske damer... for mange norske damer er eiersyke og egoister.. + snyltere.. så mange at jeg har gitt opp og kunne møte en grei.. og da mener jeg bare en som er grei.. og ikke fantastisk.. min ambefaling er alt annet.. har bare gode erfaringer med det.. gjensidig tolleranse.. og full forståelse..

mulig jeg er kvinne fientlig.. men så har jeg faen så rett.. for det jeg ser etter.. hva andre mener .. who cares
hsdropout
02.04.06 00:37
Ja sats på thai-damer, norske damer begynner å fatte interesse for pakistanske menn!!! Glem alle kjerringene, luremusene og skliene, thai-damer får man UANSETT! De setter ihvertfall pris på norske menn...me love u loooooong time!!!
Marge-Simpson
Marge-SimpsonInnlegg: 80
07.04.06 15:14
hsdropout skrev:
Ja sats på thai-damer, norske damer begynner å fatte interesse for pakistanske menn!!! Glem alle kjerringene, luremusene og skliene, thai-damer får man UANSETT! De setter ihvertfall pris på norske menn...me love u loooooong time!!!
---------

Ærlig talt, lurte på om jeg skulle gidde og svare på disse innleggene, men fant ut at de irriterer meg såpass at jeg ikke kunne la være.

Tror du ikke det sitter 1000-vis av jenter og gråter over stygge, umoralske, utro, selvopptatte drittsekker (i deres øyne) gutter/menn i Norges land akkurat nå?? Tror dere at det er jentene som prøver 'å skylde utroskapen på gutta'??? Det har vel ikke noe med kjønn å gjøre, det kommer ann på personen og hvilken moral en har, ikke om man er gutt eller jente!! Å fordele 'skyld' etter kjønn er totalt uintelligent, hver enkeltperson må gå inn i seg selv og finne ut ha en står for og hvilken person en vil være.

Og thai-damer... Er de så fantastiske?? Det finnes faktisk mange norske jenter som er helt supre, på alle måter, og som har funnet ut hva de vil i livet. Ikke det at thai-damer ikke kan være fantastiske, men nå rakket dere ned på de norske jentene.....

Så voks litt til og tenk dere om før dere skriver så tåpelige ting, som generaliserer kjønn så til de grader....

P.S. Jeg interesserer meg _overhodet_ ikke for pakistanske menn! Hvor har du det vrøvlet fra???

Oh, Homer.......
hsdropout
09.04.06 00:08
Ja hvorfor irriterer det deg da?
Imbezill, hvis du hadde et snev av veridghet så hadde du ikke giddet å ta opp denen diskusjonen med meg? Get off my back, okay? Det er ike verdt å ta opp disse temaene lengre, de er oppbrukt, skjønner du? Ingen er interesset i hva du mener om disse tingene! Det var jeg som startet dette temaet, så la meg faen avslutte det og da!!!
hsdropout
09.04.06 00:10
Skal du rette på mine grammatiske feil, så gjør det nå dickwad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I don't care, the bitterness is hard to hide
It smells like homicide
Just nod and say it's O.K.?!
Motornegro2
Motornegro2Innlegg: 1161
09.04.06 03:00
hehe, innlegget og tittelen hang jo på greip...
hsdropout
09.04.06 13:38
Er det rart vi gjør det?
hsdropout
17.04.06 17:12
Du henger ikke på greip vil jeg si...
henry88
henry88Innlegg: 481
25.04.06 13:55
.
melodii
melodiiInnlegg: 135
30.12.06 19:46
Er helt enig med deg. Du fikk sagt alt jeg ville si.
sporoggrav
sporoggravInnlegg: 313
15.02.07 00:17
Utroskap er veldig sårende! det er også slitsomt og mistenke kjæresten sin
om han hun er utro.
Jeg har opplevd utroskap,konstantert det er vel mere riktig da jeg kom litt får tidlig gjem.
Etter at jeg ble ferdig med og bearbeide mitt inndre meg og styrka selvtil litten min
etter ca 3 år.
Fant jeg også ut litt om den vonde følelsen av og mistenke eller være sjalu.
Det jeg fant ut var at den sjalusifølelsen jeg hadde forsterket seg ut i fra hva jeg sjøl var i stand til og gjøre.
har det bra nå og er glad hun var utro ellers ville jeg ikke møtt min nye hjerter dame.
djaardsh
djaardshInnlegg: 157
19.02.07 23:20
hsdropout skrev: For hvis det er en ting jeg ikke tolererer, så er det jenter som er kontrollfreaks i forhold, og tro meg DE FINS...:-(

det her må jeg virkelig si meg fullstendig enig i! og de fins ja! huff. jeg er ikke noen tilhenger av utroskap. men fy så jævlig irriterende hvis jenta er en kontrollfrik. sånn at man nesten ikke kan ha kontakt med jenter uten at a blir mistenksom. er sikkert ikke noe bedre med gutter som er det. kontrollfriker er no dritt samma hvordan kjønn de er..

crispin
crispinInnlegg: 449
20.02.07 05:19
Blablabla generalisering, du finner kontroll friker overalt, du har bare vært uheldig med jenter, ikke aller er sånn osv.
Akasha_6
Akasha_6Innlegg: 97
15.03.07 00:59
eg må desverre innrømme at eg er kontroll freak :-/ og prøver hardt å la være men det er utrooooooolig vanskelig
kaja_90
kaja_90Innlegg: 5
27.04.07 01:01
hsdropout skrev:

Eneste grunnen til at du får alle disse thai-damene dine er for pengene sin skyld.
De gir f... i deg som person bare du har penger.
Stavanger-jente
Stavanger-jenteInnlegg: 66
27.04.07 15:50
kaja_90 skrev:
Eneste grunnen til at du får alle disse thai-damene dine er for pengene sin skyld.
De gir f... i deg som person bare du har penger.
----------------
Interressant synspunkt. Btw hvor har du det ifra? Har du mye erfaring du på det området i en alder av 16?
sistemann
sistemannInnlegg: 14993
27.04.07 15:54
Utroskap finnes ikke fordi jenter også kan være utro?
Yousof
YousofInnlegg: 5321
07.07.07 01:50
Etnisk norske jenter pleier ofte å falle for en sporty bil og tjukk lommebok de også.
Men det er blitt vanlig å skjule motiv med å "lete etter soul-mate, indre, humor osv".
samanthacassandra
samanthacassandraInnlegg: 19
17.07.08 13:47
å kritesere samtlige norske jenter/kvinner er lavmål!!
om eksen min var utro så betyr da ikke det at alle norske menn er utro.
skjerp deg!
har aldri vært utro og er norsk!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg