Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg skal til USA

NYTT TEMA
Ribbentrop
RibbentropInnlegg: 1079
03.12.08 13:40

Jeg har bestemt meg for å feire julen i USA sammen noen venner i år. Jeg drar hjem fjerde juledag. Hva burde jeg få med meg mens jeg er der borte? Jeg har mange dager til disposisjon der jeg kan reise rundt og se mye. Probelemet er at det er så mye å velge i. Hva anbefaler dere, kjære venner?

johnx2
johnx2Innlegg: 803
03.12.08 15:32

USA er faktisk et ganske stort land, så hvis du ikke klarer å være mer spesifikk på hvor du skal være enn bare "USA" så er det vanskelig å gi deg noe svar.

Ribbentrop
RibbentropInnlegg: 1079
03.12.08 15:38

Jeg vil si jeg var mer spesifikk enn de fleste. Mangfoldet av almuen sier jo "Amerika".

Om det hjelper deg, så skal jeg være i Raleigh. Derfra skal man kunne se de blå fjellene, men mer enn det vet jeg ikke.

steffenmac
steffenmacInnlegg: 3875
03.12.08 15:43

ta en tur til charleston SC, hvis du bryr deg litt om fine byer. bodde der i to år, jævlig fint der. Helt greit uteliv, men ikke no spess sånn sett, du får nok innabords, og southern girls er spesielle. Kanskje ikke så interessert i å stå på ski, men er muligheter for det i NC tror jeg da, ihvertfall tennessee og virginia. Ellers er alt omtrent likt i sørstatene, billig og kule små byer.

ExNASA
ExNASAInnlegg: 744
11.12.08 06:28
Ribbentrop: Jeg vil si jeg var mer spesifikk enn de fleste. Mangfoldet av almuen sier jo "Amerika". Om det hjelper deg, så skal jeg være i Raleigh. Derfra skal man kunne se de blå fjellene, men mer enn det vet jeg ikke.

Whenever you travel to USA, keep in mind that you also must specify the state you are traveling to. Quite often the same city or town name is used in several states. Since you mentioned the Blue Ridge Mountains you are clearly planning to go to Raleigh North Carolina. Flying in to Raleigh-Durham airport? My family and I have stayed at the Triangle Motel there a couple of times back when I lived in Massachusetts. We'd fly a Cherokee 6 single engine airplane from Boston = Hanscom Field to Raleigh-Durham. It was just within non-stop range for that type of aircraft. We usually continued to various Florida destinations.

Daniboy36
Daniboy36Innlegg: 588
30.11.15 19:27
Ribbentrop: Jeg har bestemt meg for å feire julen i USA sammen noen venner i år. Jeg drar hjem fjerde juledag.

hvordan var turen?

Luna_mendax
Luna_mendaxInnlegg: 2940
30.01.18 02:41

test

Luna_mendax
Luna_mendaxInnlegg: 2940
30.01.18 02:41

test

CapTrips
CapTripsInnlegg: 2909
19.08.18 10:10