Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvilken parti for coffie shop?

NYTT TEMA
rattus_skall
rattus_skallInnlegg: 2285
22.03.09 23:33

Hva må jeg stemme da? og har de noen andre fordeler?

Sosialdemokraten
SosialdemokratenInnlegg: 6343
23.03.09 02:17

Både Miljøpartiet De Grønne og Venstre er stort sett de mest liberale når det kommer til bruk av hasj, hamp og generellt sett andre "mindre farlige" narkotikastoffer!

rattus_skall
23.03.09 19:39
Sosialdemokraten: Både Miljøpartiet De Grønne og Venstre er stort sett de mest liberale når det kommer til bruk av hasj, hamp og generellt sett andre "mindre farlige" narkotikastoffer!

hmm.. har venstre samme mening som frp i forhold til innvandring?

C_M_D
C_M_DInnlegg: 9518
23.03.09 22:13
rattus_skall: hmm.. har venstre samme mening som frp i forhold til innvandring?

Heldigvis har ikke Venstre samme mening som Foreningen for Rasistisk Propaganda(FrP) i noe som helst,hehe.Det gjelder forøvrig de fleste andre partier,få er enige med FrP i noe som helst.

rattus_skall
24.03.09 11:23
C_M_D: Heldigvis har ikke Venstre samme mening som Foreningen for Rasistisk Propaganda(FrP) i noe som helst,hehe.Det gjelder forøvrig de fleste andre partier,få er enige med FrP i noe som helst.

Er ikke få... i vestkanten er de fleste for frp. Har ingenting med rasisme og gjøre... tror de har følgt litt med på hva muslimene gjør med de andre landa. F.eks, england, danmark og sverige... " tror du på allah er du ikke skyldig, tror du ikke på allah, er du skyldig"..
Det er ikke rasistisk å kontrolere asylsøkere og flyktninger før de kommer inn i landet

C_M_D
C_M_DInnlegg: 9518
24.03.09 13:47
rattus_skall: F.eks, england, danmark og sverige

Nå har FrP sine forbilder Dansk Folkeparti rasistene styrt i Danmark siden november 2001,fortell hva bra har disse da fått til for integreringen i Danmark? Svaret: ikke en skit,fordi sånne som FrP og DFP er ikke interessert i integrering men i kun det du nettopp sa,kun har null minoriteter her til lands. Syk drøm om etnisk rent land,som det kun finnes et land av i verden idag,Nord-Korea. Ellers så er det eneste FrP sine venner DFP har fått til,er å tvinge ut de som faktisk er integrert og er som dansker,disse er tvunget ut av Danmark,indirekte,fordi dem tålte ikke hetsen mer,og reiste så heller til land som USA,Canada og England,som satte langt mer pris på dem,og der disse også hadde et åpent arb.marked,i motsetning til land som Danmark,der ting er totalt stengt ned for de integrerte innvandrere. Ironisk nok har FrP sine venner gjort akkurat det motsatte av det dem sier,tvunget ut indirekte de ressurssterke,i tusentall.

rattus_skall
24.03.09 22:20

skjønte ingenting av det du sa nå, men tror ikke jeg er enig.

Klitorius
KlitoriusInnlegg: 850
24.03.09 22:23
rattus_skall: skjønte ingenting av det du sa nå, men tror ikke jeg er enig.

Trenger du noen coffe shop når du fyrer opp spliffen hjemme da?;)

rattus_skall
24.03.09 22:34
Klitorius: Trenger du noen coffe shop når du fyrer opp spliffen hjemme da?;)

Hehe.. nei. Men hadde vært kjekt å sosialisere seg på samme nivå som å gå på kafe/pub eller ut i det hele tatt å tent jeg en spliff.. :)

Klitorius
24.03.09 22:35
rattus_skall: Hehe.. nei. Men hadde vært kjekt å sosialisere seg på samme nivå som å gå på kafe/pub eller ut i det hele tatt å tent jeg en spliff.. :)

Det er jeg helt enig i du;)

Skulle vært lov på kino også, en dårlig film kan bli temmelig underholdende:p

rattus_skall
24.03.09 22:53
Klitorius: Det er jeg helt enig i du;) Skulle vært lov på kino også, en dårlig film kan bli temmelig underholdende:p

haha.. ja. Er utrolig hvor underhold du blir.. resturant bedrifter hadde kanskje fått flere kunder (matkick)

Klitorius
24.03.09 22:57
rattus_skall: haha.. ja. Er utrolig hvor underhold du blir.. resturant bedrifter hadde kanskje fått flere kunder (matkick)

Etings ville revolusjonert utelivsbransjen;)

Og tenk deg så lite vold det hadde vært i helgene hvis alle utesteder delte ut gratis spliff når det stengte, eneste problemet hadde vært lange kebabkøer:)

rattus_skall
24.03.09 23:02
Klitorius: Etings ville revolusjonert utelivsbransjen;) Og tenk deg så lite vold det hadde vært i helgene hvis alle utesteder delte ut gratis spliff når det stengte, eneste problemet hadde vært lange kebabkøer:)

"chill out, smoke a spliff".. hehehe. Blandingen mellom alkohol og hasj, er ikke akuratt den beste. Blir plutselig dritings jeg. Kan ta ei pils, men ikke mer. :) Alkohol er ikke godt når du har røyket

Klitorius
24.03.09 23:07
rattus_skall: "chill out, smoke a spliff".. hehehe. Blandingen mellom alkohol og hasj, er ikke akuratt den beste. Blir plutselig dritings jeg. Kan ta ei pils, men ikke mer. :) Alkohol er ikke godt når du har røyket

Mulig folk hadde latt være å drikke når de drar ut, siden de gleder seg til gratis bønne:p

Nachspiel spliffen er jo drit moro! enten sovner jeg som en stein eller så er det Pink Floyd til klokka 9 på mårran;)

rattus_skall
24.03.09 23:12
Klitorius: Mulig folk hadde latt være å drikke når de drar ut, siden de gleder seg til gratis bønne:p Nachspiel spliffen er jo drit moro! enten sovner jeg som en stein eller så er det Pink Floyd til klokka 9 på mårran;)

Ganske sikker på at de hatt latt vær å drikke seg dritas om de hadde begynt med jointen. husker ikke når jeg har røyket etter fest.. men merker det godt neste dag. Redusert, men ingen smerte :D

Unknownrebel
UnknownrebelInnlegg: 605
21.10.09 08:17
rattus_skall: Hva må jeg stemme da? og har de noen andre fordeler?

Det Liberale Folkepartiet, DLF.

http://stemdlf.no/

http://stemdlf.no/stortingsprogram#SECTION00620000000000000000

Om de har noen andre fordeler kommer vel an på hvilket politisk syn du har. DLF er det eneste konsekvent liberalistiske partiet i Norge idag, og bryter således markant med den rådende sosialdemokratiske konsensusen. Vet ikke hvilket forhold du har til liberalismen, men lurer du på noe må du bare spørre.

Klikk for å gå tilbake til toppen