Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvorfor Norgespatriotene bare fikk 184 stemmer

NYTT TEMA
Luskelarsen
LuskelarsenInnlegg: 9881
18.09.09 13:44

http://www.prinsipp-vitser.net/

Det kan ha med vitsesiden deres å gjøre. Dette må jo være all time lavmål. Til og med SE&HØR vitsesiden er jo god  i forhold til dette.

Brinkmann
BrinkmannInnlegg: 1414
18.09.09 15:04

Ja tabbe. Hadde de bare hatt muslimvitser så hadde det kanskje blitt et mandat.

Lurer på hvor alle de tusenvis av forventede stemmene ble av og hva de stemte istedet...

kosvines
kosvinesInnlegg: 1611
19.09.09 10:17

De fremstår som mindre intelligente nynazister og problemungdom. De er veldig opptatt av norsk språk og kultur (som må holdes "rent"), men en bør ikke kaste stein i glasshus, noe som disse 2 overskriftene viser:

Hvem vits er best top 10 "vitser"

Hva slaks "vitser" er de beste?

Makan til språk. Er nok noen som var syk første dag på barneskolen.

Freitas
FreitasInnlegg: 17449
19.09.09 10:27

Hehe, tok en kikk på den sida. Dette må det jo være folk med en IQ som frikjenner dem strafferettslig som står bak...

Branneren
BrannerenInnlegg: 49942
19.09.09 13:08
Freitas: Hehe, tok en kikk på den sida. Dette må det jo være folk med en IQ som frikjenner dem strafferettslig som står bak...

Ja, er en underholdende side.... Som du sier, iqen er nok i laveste laget.... Og 184 andre borgere har samme lave iq.....

SilverArrow
SilverArrowInnlegg: 3510
19.09.09 13:44

det var jo et latterlig lavt antall stemmer

jeg trodde ikke de skulle klare å få noen på tinget, men jeg regnet med at de fikk over 1000 stemmer

FabrizioMiccoli
FabrizioMiccoliInnlegg: 11223
19.09.09 13:45

Hehe, 184. Ouch Heian.

Getwell
GetwellInnlegg: 2398
20.09.09 09:24

En gjeng med tapere som har funnet en felles interesse.  Det er jo egentlig litt fint at vi har en web-side å le av, og noen skufffede unge menn som har lagt sitt parti på is.  Da føler jeg at vi har et demokrati som fungerer, samtidig som folk flest er i stand til å gjenkjenne idioti når de virkelig vil.

qpr1
qpr1Innlegg: 6739
20.09.09 14:56

Alle kan jo være enige om at innholdet på den der vitsesiden du linket til er lavpannet idioti produsert av mennesker som sannsynligvis er relativt evneveike eller enfoldige.

Men koblingen til Norgespatriotene var ikke så veldig klar for meg. Jeg kan ikke finne noen link til Norgespatriotene på denne vitsesiden og heller ikke noen link til vitsesiden på Norgespatriotenes hjemmeside....

Så hvor er da koblingen?

Branneren
20.09.09 17:00
qpr1: Men koblingen til Norgespatriotene var ikke så veldig klar for meg. Jeg kan ikke finne noen link til Norgespatriotene på denne vitsesiden og heller ikke noen link til vitsesiden på Norgespatriotenes hjemmeside.... Så hvor er da koblingen?

Hva i all verden snakker du om?! Er du ikke tilkobla?!

qpr1
20.09.09 17:37
Branneren: Hva i all verden snakker du om?! Er du ikke tilkobla?!

Vet ikke helt om jeg er tilkobla..........

Det står i åpningsinnlegget at denne vitsegreia er Norgespatriotenes vitseside og at det at de har en slik side er litt av forklaringen på at de bare fikk 184 stemmer ved valget.......

Men noen må vise meg hvordan jeg kan se at dette er Norgespatriotenes vitseside og ikke noen andre IQ-null sin side..........

Branneren
20.09.09 17:42
qpr1: Det står i åpningsinnlegget at denne vitsegreia er Norgespatriotenes vitseside og at det at de har en slik side er litt av forklaringen på at de bare fikk 184 stemmer ved valget.......

Er vel ikke deres egen side, men er vel kanskje litt interessant å se hvem de linker til? Norgespatriotene og Vigrid.... Bombe?! Neppe....

Glee
GleeInnlegg: 5226
20.09.09 21:25

Ikke kan de historie heller:

Hva sa Hitler til sin kone da han syntes det ble for kaldt i huset?

Alle som kan litt historie vet jo at Hitler var gift i bare halvannen dag, og det fantes heller ikke peis i førerbunkeren (dog en liten skvett bensin til å selv bli kremert...)

b0lle
b0lleInnlegg: 13525
21.09.09 01:49
Brinkmann: a tabbe. Hadde de bare hatt muslimvitser så hadde det kanskje blitt et mandat. Lurer på hvor alle de tusenvis av forventede stemmene ble av og hva de stemte istedet.

Pensjonistpartiet seff;)

Luskelarsen
LuskelarsenInnlegg: 9881
21.09.09 08:17
qpr1: Alle kan jo være enige om at innholdet på den der vitsesiden du linket til er lavpannet idioti produsert av mennesker som sannsynligvis er relativt evneveike eller enfoldige. Men koblingen til Norgespatriotene var ikke så veldig klar for meg. Jeg kan ikke finne noen link til Norgespatriotene på denne vitsesiden og heller ikke noen link til vitsesiden på Norgespatriotenes hjemmeside.... Så hvor er da koblingen?

http://www.norgespatriotene.org/

Hvis du går nedover på fremsiden så ser du politisk ukorrekt vitseside på høyresiden.

qpr1
21.09.09 08:26
Luskelarsen: Hvis du går nedover på fremsiden så ser du politisk ukorrekt vitseside på høyresiden.

Akkurat ja..... Fant det endelig....  Takker.....

Neltari
NeltariInnlegg: 16
17.11.09 23:49
Branneren: Hva i all verden snakker du om?! Er du ikke tilkobla?!

HAHAHAHA! Ikke tilkobla???!!!:D:D:D:D Ler meg langflat. Appropo IQ anyone? x)

Det han mener smarten, er hvordan du kan linke vitse siden opp mot NP (Norgespatriotene) Alltså hvor du tar det fra at det er deres side og de som har skrevet det

rafalicious
rafaliciousInnlegg: 751
29.12.09 23:43

haha

William S
William SInnlegg: 10189
30.12.09 09:20

Norgesidiotene er nå heldigvis nedlagt, og dette burde menigheten her være glade for pga det lille ekstra tilsiget til FrP...

Prisen
PrisenInnlegg: 10420
24.06.10 11:12

Den siden er komisk på alle måter med unntak av den måten de ønsker at den skal være morsom på.

Herlig.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg