Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Koselig meg eget forum da

NYTT TEMA
Rikk
RikkInnlegg: 8067
21.02.05 14:20
Dette valget kommer til å bli tidenes valg, denne gangen er det et klart skille mellom høyre og venstre.

Mye og diskutere her, får håpe regjeringen får fortsette.
Punker
PunkerInnlegg: 6093
21.02.05 14:29
Mye og diskutere her, får håpe regjeringen får fortsette.
------
Nei, det får vi da absolutt ikke håpe. Denne regjeringen har det ikke akkurat kommet mye godt ut av. KRF burde forbys (for å blande religion og politikk. Uff, jeg nekter å godta at noen religion skal tvinges inn i min hverdag! La alle få tro på den religionen de vil, la de som vil tro på Askeladde gjøre det, og la oss realister slippe å leve i et samfunn bygget på en tro vi ikke tar del i!).. og samtidig får vi håpe at høyre noen gang igjen kommer i regjering.. Disse blå-smådjevlene!

*~~Epiphone Vintage G-400 ~~*
jutul
jutulInnlegg: 401
21.02.05 15:24
Punker skrev: Denne regjeringen har det ikke akkurat kommet mye godt ut av.

-----

Hva er det denne regjeringen ikke har gjort for deg? Har den ikke gitt deg nok penger som trygdemisbruker? Tatt for lite skatt av de som investerer i norsk næringsliv, slik at det blir flere jobber? Har den ikke satt fokus på at du kan ha mer frihet hva du velger å bruke dine penger på?

The good, the bad, the ugly
Mjeldarini
MjeldariniInnlegg: 3871
21.02.05 16:11
Det er den samme leksa ved hvert eneste valgår. På tv-debattene og andre plasser hvor de dukker opp så diskuterer de alt annet enn de som virkelig trenger det.
Og uansett hva de diskuterer og kommer fram til så blir det kun løse ord.

Politikerne er den gruppen i Norge jeg har aller minst tillit til.....
mcsamson
mcsamsonInnlegg: 42
26.02.12 16:42

test

Isbjørn1
Isbjørn1Innlegg: 194
10.03.12 03:11

TEST

Klikk for å gå tilbake til toppen