Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dersom jeg var en veldig rik mann, hadde jeg...

NYTT TEMA
ddt
ddtInnlegg: 7427
18.08.05 07:06
flagget ut for lenge siden. Hadde jeg vært John Fredriksen så hadde jeg flyttet til utlandet, for å slippe å høre SV idiotiske påfunn for å tappe de rike for penger.

Sv har ikke fått det med seg at personer med kapital skaper arbeidsplasser. Indirekte betaler de rike svært mye i skatt.

Så slutt å syt om de rike menneskene, vi trenger dem.

(For de som lurer, så er jeg verken rik eller har god nok utdannelse.)
HeKa
HeKaInnlegg: 1212
18.08.05 08:17
Skatteflyktning.

Fredriksen har vært skatteflyktning siden 1978, men vurderte for noen år siden å komme hjem, uten at det ble noe av. Nå bor han i et krypinn i London til en halv milliard kroner.
--------------
Hvor mange nordmenn tror du er ansatt hos Fredriksen?
SIG100
SIG100Innlegg: 12418
18.08.05 12:40
Siden du ikke har oppdaget, er faktisk Norge et skatteparadis for de som lever av kapitalinntekter. Det er kanskje derfor de ikke flytter? Derimot flytter de gjerne produksjonen ut av landet.
Din måte å beregne hva de indirekte betaler i skatt var fin. Kan jeg få kreditt for at tannlegen min betaler skatt også? Jeg holder han jo sysselsatt....
notlob
notlobInnlegg: 34670
18.08.05 12:45
HeKa skrev:
Nå bor han i et krypinn i London til en halv milliard kroner.

------------------

Tja.

http://www.haugesunds-avis.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20040717/VARMENING/295836535/0/ARTGALL
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg